Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hører det ofte på film. Men synes menn dette på ordentlig? Har du blitt fortalt av noen at du er sexy når du er sint? Hvordan ville du reagert om noen sa det?

Anonym poster: d8649222c3c6b1259d07ce4e2f83464b

Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Jeg får høre at jeg er søt når jeg er sint. Hvem i fa** er søt når de er sinte?

Sier du det til meg så går jeg. Stygg måte å snakke ned til noen på.

• Liker 4
Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

Jeg gjorde feilen med å si det til min første kjæreste på ungdomskolen, aldri igjen.

• Liker 1
Skrevet

Tviler veldig sterkt.

Om jeg hadde vært sint på kjæresten min og tydelig vist han det, og han sa noe à la "åh, du er så sexy når du er sint" hadde jeg blitt enda surere! Fordi da hadde jeg følt det som om han lo meg rett opp i tryne og ikke tok meg alvorlig. Ville absolutt ikke flirt og hatt sex med han sånn som på disse filmene...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Man skal høre mye dumt før ørene detter av, det er sikkert og visst.

Dette er en hersketeknikk som ikke er spesielt sjarmerende å benytte seg av. Denne hersketeknikken er veldig fornærmende når en person faktisk er veldig sint, og det er rett og slett slemt å si noe slikt i en sånn situasjon. Hold dere klokelig unna med mindre dere står trygt på deres høye pidestall, for det kan bli pinlig om dere blir revet ned!

Har selv fått høre at jeg er søt når jeg blir sint, og klappet på hodet av en nåværede ekskjæreste. Det er litt morsomt å tenke tilbake på, men kun fordi han av naturlige grunner dreit seg ut og jeg vandret ut av forholdet med høyeste status.

Endret av student86
  • Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg hadde nok ikke sagt det til henne, jeg hadde bare klint henne opp etter veggen :P

• Liker 2
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet (endret)

Man skal høre mye dumt før ørene detter av, det er sikkert og visst.

Dette er en hersketeknikk som ikke er spesielt sjarmerende å benytte seg av. Denne hersketeknikken er veldig fornærmende når en person faktisk er veldig sint, og det er rett og slett slemt å si noe slikt i en sånn situasjon. Hold dere klokelig unna med mindre dere står trygt på deres høye pidestall, for det kan bli pinlig om dere blir revet ned!

Har selv fått høre at jeg er søt når jeg blir sint, og klappet på hodet av en nåværede ekskjæreste. Det er litt morsomt å tenke tilbake på, men kun fordi han av naturlige grunner dreit seg ut og jeg vandret ut av forholdet med høyeste status.

Det er ikke hersketeknikk. Du kan ingenting om menns psyke så spar oss for synsing. Dama mi er sexy når hu er sint. Hu får et alvorlig blikk med en arrogant, sexy mine jeg bare digger og jeg får alltid så sinnsikt lyst på henne når hu har gitt meg en represalie og er i silent modus etterpå. Tar henns seriøst seff,men blidgjorde henne etterpå med å fortelle at hun faktisk var steik heit når hu var sint. Førte ofte til sex. Vet du hva som er skikkelig usexy? Damer som kjenner mennene sine på seg selv og tror at vi lider av samme tankegang som behov hersketeknikker under krangling. Menn som sier dama er sexy når hu er sint sier det fordi de mener det.Ingen mannevond utenforstående ska få endre på det.

Endret av Kalkunkrøll
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Det er ikke hersketeknikk. Du kan ingenting om menns psyke så spar oss for synsing. Dama mi er sexy når hu er sint. Hu får et alvorlig blikk med en arrogant, sexy mine jeg bare digger og jeg får alltid så sinnsikt lyst på henne når hu har gitt meg en represalie og er i silent modus etterpå. Tar henns seriøst seff,men blidgjorde henne etterpå med å fortelle at hun faktisk var steik heit når hu var sint. Førte ofte til sex. Vet du hva som er skikkelig usexy? Damer som kjenner mennene sine på seg selv og tror at vi lider av samme tankegang som behov hersketeknikker under krangling. Menn som sier dama er sexy når hu er sint sier det fordi de mener det.Ingen mannevond utenforstående ska få endre på det.

Dette var litt av en salve å få i fleisen:p Greit nok at du selv tenker slik, men du skriver at du faktisk tar kjæresten din seriøst. Da blir det jo annerledes, for da har du respekten i bunn. Det er ikke alle hannkjønn som har den respekten for kvinner. Det kan selvfølgelig gå motsatt vei også, bare for å ha sagt det! Så ikke ta helt av pga. det jeg skrev, det var min opplevelse - og du har din opplevelse, bare fra et annet perspektiv.

Jeg syns det blir feil av deg å påstå at jeg ikke vet noe om menns psyke sånn uten videre, ja, det er faktisk ganske latterlig. Synsing kan du selv holde på med om du ønsker det, men det blir litt plagsomt. Jeg kan mer enn de fleste om psykologi... Uansett: Mennesker er forskjellige! Det er også viktig å ta hensyn til konteksten. Da eksen min klappet meg på hodet og sa "Du er så søt når du er sint" og smilte, da skjønte jeg selvfølgelig at jeg ikke ble tatt seriøst.

Endret av student86
  • Liker 2
Skrevet

Samboeren min sier jeg er søt når jeg er sint, men det er når jeg er sint på andre, ikke på han, haha :-) Som f.eks. tidligere i dag når en venninne spurte om jeg kunne lage påskeegg til kjæresten hennes og levere det til han, fordi hun og babyen har dratt på påskeferie... Hun er forresten bare i en annen by her til lands og kan lage det selv og sende det i posten!

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Dette var litt av en salve å få i fleisen:p Greit nok at du selv tenker slik, men du skriver at du faktisk tar kjæresten din seriøst. Da blir det jo annerledes, for da har du respekten i bunn. Det er ikke alle hannkjønn som har den respekten for kvinner. Det kan selvfølgelig gå motsatt vei også, bare for å ha sagt det! Så ikke ta helt av pga. det jeg skrev, det var min opplevelse - og du har din opplevelse, bare fra et annet perspektiv.

Jeg syns det blir feil av deg å påstå at jeg ikke vet noe om menns psyke sånn uten videre, ja, det er faktisk ganske latterlig. Synsing kan du selv holde på med om du ønsker det, men det blir litt plagsomt. Jeg kan mer enn de fleste om psykologi... Uansett: Mennesker er forskjellige! Det er også viktig å ta hensyn til konteksten. Da eksen min klappet meg på hodet og sa "Du er så søt når du er sint" og smilte, da skjønte jeg selvfølgelig at jeg ikke ble tatt seriøst.

Du blir tatt seriøst. Du får bare en annen emosjonell reaksjon fra mottaker. Akkurat som en kjeftende mann kan få servert "Jada kuktryne" av han som likevel innfinner seg beskjeden han blir gitt. De fleste menn er ikke interessert i å herske over dama si. De fleste menn er bergtatt av henne og reagerer deretter.

Skrevet

Du blir tatt seriøst. Du får bare en annen emosjonell reaksjon fra mottaker. Akkurat som en kjeftende mann kan få servert "Jada kuktryne" av han som likevel innfinner seg beskjeden han blir gitt. De fleste menn er ikke interessert i å herske over dama si. De fleste menn er bergtatt av henne og reagerer deretter.

Jeg har mange grunner til å tro at akkurat denne gutten her dessverre ikke hadde den respekten, og det er så mye annet som ligger bak akkurat det. Men jeg skjønner hva du mener, og det er oppmuntrende lesning:-) Så konklusjonen blir vel at det kan godt være at det ikke var så ille som jeg skulle ha det til. Takk for forklaringen:-)

Gjest Gjest
Skrevet

Heh, hadde aldri tatt deg for å være sub :ler: Men kjenner igjen tenningsmønsteret fra endel venner og partnere jeg har hatt, og det er nok ikke helt uvanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...