AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 Lurer på følgende: 1. Hvor lang tid tok det før dere traff barna til hverandre? 2. Hvordan gikk det? 3. Fungerer "nyfamilien" godt sammen når dere drar på turer etc, eller gjør dere ikke det sammen? Anonym poster: 881c970a5dbf13383317e790cdd9ddc3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #3 Skrevet 22. mars 2013 1. Hvor lang tid tok det før dere traff barna til hverandre? Mitt barn var bare ett år da vi traff hverandre, så han (kjæresten) og barnet mitt fikk treffe hverandre en måned etter at vi ble kjærester. Det hadde litt med praktiske årsaker å gjøre også, jeg er så godt som helt alene om omsorgen for barnet og har ikke veldig mange barnevakter å ta av, så skulle vi treffes måtte det bli hjemme hos meg. Barnet hans var fem år og jeg fikk treffe h*n tre måneder etter at vi ble kjærester. 2. Hvordan gikk det? I begynnelsen traff han barnet mitt bare en time før leggetid og maks en gang i uka, dro hjem før barnet mitt sto opp og vi hadde en klar avtale på at han måtte legge seg på gjesterommet dersom barnet mitt ble sykt eller av andre grunner trengte omsorg på natten. Vi var sammen tre måneder før kjæresten fikk komme og være sammen med oss mer enn en time (samtidig med at jeg ble introdusert for hans barn), og nesten seks måneder før han fikk overnatte og være her når barnet mitt sto opp om morgenen. Da jeg traff barnet hans kom de og besøkte oss en lørdag og dro hjem igjen samme ettermiddag. Vi var sammen nesten et år før vi overnattet hos sammen med hans barn også. Jeg føler vi har gått veldig sakte og forsiktig frem i forhold til de fleste andre, men jeg angrer ikke og føler det har gått kjempebra for alle parter. I en ideell verden hadde jeg gått enda saktere frem med mitt barn, men som sagt; er omtrent helt alene om omsorgen, så det hadde blitt vanskelig. Hadde mitt barn vært eldre hadde jeg dog ventet like lenge med å introdusere kjæresten og barnet som vi gjorde med hans, men da hadde det antagelig vært lettere for meg å få barnevakt også. 3. Fungerer "nyfamilien" godt sammen når dere drar på turer etc, eller gjør dere ikke det sammen? Vi koser oss veldig sammen alle fire, og har heldigvis samme interesser (friluftsliv). Mitt barn forguder sitt nye storesøsken og det virker som kjærestens barn synes mitt barn er "litt masete, men veldig søt". Anonym poster: 097cc5ca075b5fb31b49259f778dcc1c Anonym poster: 097cc5ca075b5fb31b49259f778dcc1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå