Gjest Funky Punk Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 Kommer an på. Dersom det er helt over mellom dem selv om de deler hus, ja da kunne jeg gjort det. Dersom det fortsatt er følelser i bildet og de lever som et par, nei da hadde det vært helt uaktuelt 1
Gjest Kaffekrus Skrevet 22. mars 2013 #3 Skrevet 22. mars 2013 Selvfølgelig ikke. Hadde heller ikke rørt han om det ble slutt mellom dem. Hva mener du med "rett" til det? Er det noen som har rett til å innlede et forhold til noen som er opptatt? 2
Gjest Fiona Skrevet 22. mars 2013 #4 Skrevet 22. mars 2013 I mine øyne holder man seg langt unna kjærester og xne til venninner. Uansett. Respekt heter det forøvrig roter jeg meg ikke borti opptatte menn.
AnonymBruker 42 Skrevet 22. mars 2013 #6 Skrevet 22. mars 2013 Kunne aldrig ha falt meg inn å innledet et forhold til en venn sin eks, uansett hvor langt de var kommet over hverandre, og om det så var med blessings og gratulasjoner... Hvordan ser du for deg at dette kommer gå, i forhold til "venninnen" din ? 1
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2013 #8 Skrevet 22. mars 2013 Om venninnen fullt ut oppfordret til dette, ja.
Skjønningen Skrevet 22. mars 2013 #9 Skrevet 22. mars 2013 Absolutt ikke. Dessuten; hva skulle jeg ville med en venninne sin mann? Hvis han ikke er god nok for henne er han heller ikke god nok for meg.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #10 Skrevet 22. mars 2013 Absolutt ikke. Dessuten; hva skulle jeg ville med en venninne sin mann? Hvis han ikke er god nok for henne er han heller ikke god nok for meg. så du er bedre enn venninna di= og hva får degtil å tro at det er han som ikke er god nok for henne og ikke omvendt? du vet at det er kvinner som oftest gifter seg oppover i status ja? Det er ikke menn som finner koner bedre enn seg, det er kvinenr som finner menn som er bedre enn seg. Anonym poster: 3b64e5fd53bc82b98e0f59992e40ef33
Skjønningen Skrevet 22. mars 2013 #11 Skrevet 22. mars 2013 så du er bedre enn venninna di= og hva får degtil å tro at det er han som ikke er god nok for henne og ikke omvendt? du vet at det er kvinner som oftest gifter seg oppover i status ja? Det er ikke menn som finner koner bedre enn seg, det er kvinenr som finner menn som er bedre enn seg. Anonym poster: 3b64e5fd53bc82b98e0f59992e40ef33 Lær deg å lese. Jeg skriver "Hvis han ikke er god nok for henne er han heller ikke god nok for meg", ikke "Hvis han ikke er god nok for henne er han I ALLE FALL ikke god nok for meg". På ingen måte påstår jeg at jeg er bedre enn venninnene mine. Mener vel heller det at hvis noen behandler mine venninner dårlig så vil ikke jeg ha noe med dem å gjøre, jeg heller. Dessuten er det respektløst å legge seg etter en venninnes mann dersom hun ikke regelrett går inn for det. Og det er nok mange kvinner som gifter seg med menn som behandler dem som dritt og som slettes ikke fortjener dem. Det har jeg sett mange tilfeller av. Det er menn som er utro, som bedriver pyskisk vold, som bare bryr seg om seg selv i senga, som ikke vil være med å passe barna osv. Da er kona flere ganger bedre enn mannen, PUNKTUM.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2013 #12 Skrevet 22. mars 2013 Lær deg å lese. Jeg skriver "Hvis han ikke er god nok for henne er han heller ikke god nok for meg", ikke "Hvis han ikke er god nok for henne er han I ALLE FALL ikke god nok for meg". På ingen måte påstår jeg at jeg er bedre enn venninnene mine. Mener vel heller det at hvis noen behandler mine venninner dårlig så vil ikke jeg ha noe med dem å gjøre, jeg heller. Dessuten er det respektløst å legge seg etter en venninnes mann dersom hun ikke regelrett går inn for det. Og det er nok mange kvinner som gifter seg med menn som behandler dem som dritt og som slettes ikke fortjener dem. Det har jeg sett mange tilfeller av. Det er menn som er utro, som bedriver pyskisk vold, som bare bryr seg om seg selv i senga, som ikke vil være med å passe barna osv. Da er kona flere ganger bedre enn mannen, PUNKTUM. Og hva med de som ikke passer sammen? Jeg har en tidligere partner som jeg svært, svært gjerne ser blir sammen med en venninne av meg, og det er ikke pga at han behandlet meg jævlig og jeg ønsker henne alt vondt.
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 22. mars 2013 #13 Skrevet 22. mars 2013 Lær deg å lese. Jeg skriver "Hvis han ikke er god nok for henne er han heller ikke god nok for meg", ikke "Hvis han ikke er god nok for henne er han I ALLE FALL ikke god nok for meg". På ingen måte påstår jeg at jeg er bedre enn venninnene mine. Mener vel heller det at hvis noen behandler mine venninner dårlig så vil ikke jeg ha noe med dem å gjøre, jeg heller. Dessuten er det respektløst å legge seg etter en venninnes mann dersom hun ikke regelrett går inn for det. Og det er nok mange kvinner som gifter seg med menn som behandler dem som dritt og som slettes ikke fortjener dem. Det har jeg sett mange tilfeller av. Det er menn som er utro, som bedriver pyskisk vold, som bare bryr seg om seg selv i senga, som ikke vil være med å passe barna osv. Da er kona flere ganger bedre enn mannen, PUNKTUM. Uenig. Det er som regel kvinner som vil ha barn så urettferdig at han skal måtte stille opp like mye. Bryr meg om meg selv i senga på lik linje som hun kan bry seg om seg selv i senga. Klarer å tilfrestille meg selv, hvorfor klarer ikke hun det? Har ikke fått noen klager akkurat men hadde blitt irritert hvis dama sutra over at jeg fikk mitt og ikke sørga for at hu ikke fikk sitt.. Det får hu time selv.
Skjønningen Skrevet 22. mars 2013 #14 Skrevet 22. mars 2013 Og hva med de som ikke passer sammen? Jeg har en tidligere partner som jeg svært, svært gjerne ser blir sammen med en venninne av meg, og det er ikke pga at han behandlet meg jævlig og jeg ønsker henne alt vondt. "Dessuten er det respektløst å legge seg etter en venninnes mann dersom hun ikke regelrett går inn for det." Med andre ord: det er greit å bli sammen med en venninnes tidligere partner dersom venninnen selv foreslår det. Da kan han jo heller ikke være en idiot.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #15 Skrevet 22. mars 2013 Jeg håper TS at du bare spør ut av nysgjerrighet. Selvfølgelig er svaret nei. Du skal ikke jage en annen persons partner, uansett om h*n ønsker det. Anonym poster: 2b4822d42ab632888829a5c56806e464 1
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 22. mars 2013 #16 Skrevet 22. mars 2013 "Dessuten er det respektløst å legge seg etter en venninnes mann dersom hun ikke regelrett går inn for det." Med andre ord: det er greit å bli sammen med en venninnes tidligere partner dersom venninnen selv foreslår det. Da kan han jo heller ikke være en idiot. hva hvis venninda var en skikkelig dritt mot mannen sin da. skal liksom venninda ta hensyn til drittdama da istedet for å gi mannen det han vil ha da? (som ikke var en skit)
Skjønningen Skrevet 22. mars 2013 #17 Skrevet 22. mars 2013 hva hvis venninda var en skikkelig dritt mot mannen sin da. skal liksom venninda ta hensyn til drittdama da istedet for å gi mannen det han vil ha da? (som ikke var en skit) Jeg er ikke venner med damer som behandler mannen sin som dritt. Da er de idioter.
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 22. mars 2013 #18 Skrevet 22. mars 2013 Jeg er ikke venner med damer som behandler mannen sin som dritt. Da er de idioter. whatever.du svarer ikke på spørsmålet.
Skjønningen Skrevet 22. mars 2013 #19 Skrevet 22. mars 2013 whatever.du svarer ikke på spørsmålet. Hvis ei venninne av meg hadde blitt om til ei drittkjerring og jeg også var venner med mannen og syntes han var kjekk så hadde jeg dumpa henne og hooka opp med han; ja. Der har du svaret. Nå er jeg som sagt ikke venninne med hurper som behandler kjærestene sine stygt, så derfor sier jeg som jeg gjør ovenfor.
Suss81 Skrevet 22. mars 2013 #20 Skrevet 22. mars 2013 I mine øyne holder man seg langt unna kjærester og xne til venninner. Uansett. Respekt heter det forøvrig roter jeg meg ikke borti opptatte menn. Støtter denne! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå