Gå til innhold

Svært irriterende og plagsom fyr på biblioteket(hvoran bli kvitt han?)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det har seg sånn at nesten hver gang jeg sitter på biblioteket og leser, så kommer det en irriterende fyr i 60 årene og begynner å mase på meg, forleden kom han og la ut om hvordan han har savnet samtalene våre og hvor kjekt det var at jeg dukket opp, og hvor han savnet meg, foran en hyggelig dame jeg diskuterer bøker med og avbrøt samtalen mellom meg og den hyggelige damen !

Nå er jeg så dritalei den fyren at jeg snart ikke orker å dra på biblioteket, kan heller ikke snu meg vekk eller overse fyren , det ville vært så uhøflig!

Endret av Anciol
Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet

Si at du ønsker å være alene akuratt nå.

• Liker 1
Skrevet

Be han om å la deg være ifred,samt si ifra til de som jobber der at du føler deg trakassert

Skrevet

De har allerede bedt han gå en gang da han var ekstra masete mot meg og en annen som ble irritert!

Tenker å raportere han, men er liksom for høflig til å avvise han er redd for å såre!

Skrevet

Enkelte kjenner bare ikke sin besøkelsestid, uten at de egentlig mener noe vondt.

Det er litt plagsomt, og vanskelig å håndtere.

Han søker seg til deg fordi du er for snill til å avvise han slik de andre gjør.

Så, skal man være snill og ta hensyn, eller være litt mer ego? Ikke lett, det der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

er dette i trondheim?

Anonym poster: 6c29aeccb525cbf068f3c9b9dbd6d574

Skrevet

Si med høy og kraftig stemme "NEI JEG VIL IKKE SUGE DEG!!!"

Bør skje i biblioteket for best effekt :P

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nei det er på et bibliotek i Bergensregionen!

Endret av Anciol
AnonymBruker
Skrevet

er dette i trondheim?

Anonym poster: 6c29aeccb525cbf068f3c9b9dbd6d574

Lurer også på hvor dette er, for det finnes en sånn fyr her også, i samme alder. Skikkelig gærning, har jeg forstått etterhvert.

Anonym poster: 6587a91e6838b01ddc13617cc471b8bc

AnonymBruker
Skrevet

Haha! De hadde en slik på biblioteket på høgskolen i Nesna også, kanskje det er en trend! ( Eller kanskje det er samme mann som flytter rundt og plager damer på biblioteket ;) j

Anonym poster: 267642b6007808580f1898d163a2e100

• Liker 1
Skrevet

nei han mannen er fra det stedet der biblioteket jeg vanker ligger

Skrevet

kanskje han har masse tvillinger spredd rundt i Norge

• Liker 1
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Ja, det er kanskje uhøflig, men ofte er det jo det som fungerer på folk som ikke skjønner det når man prøver å være høflig.

Tror ikke denne fyren vil slutte før du faktisk sier ifra.

Gjest Sunheart
Skrevet

Stakkars.. han er sikkert bare ensom

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lurer også på hvor dette er, for det finnes en sånn fyr her også, i samme alder. Skikkelig gærning, har jeg forstått etterhvert.

Anonym poster: 6587a91e6838b01ddc13617cc471b8bc

Trondheim folkebibliotek i sentrum?

Anonym poster: 5113c5d194d3a9d60f37c2205478ae9f

Skrevet

De har allerede bedt han gå en gang da han var ekstra masete mot meg og en annen som ble irritert!

Tenker å raportere han, men er liksom for høflig til å avvise han er redd for å såre!

Jeg tror du trenger å bli ett hakk tøffere. Å bli flink til å avvise høflig, men klinkende klart og bestemt, er en god egenskap, og den mannen gir deg mulighet til å trene opp egenskaper du ikke har trent mye på.

Skrevet

Jeg tror du trenger å bli ett hakk tøffere. Å bli flink til å avvise høflig, men klinkende klart og bestemt, er en god egenskap, og den mannen gir deg mulighet til å trene opp egenskaper du ikke har trent mye på.

Du har uligens rett der ja, har alltid blitt lært opp til å være høflig og vennlig, men antar jeg må bli like tøff som jeg var da jeg som vekter!

Skrevet

Du har uligens rett der ja, har alltid blitt lært opp til å være høflig og vennlig, men antar jeg må bli like tøff som jeg var da jeg som vekter!

Da har du jo kompetansen! :)

Vi kara kan nemlig være fryktelig innpåslitne mot forferderlig vakre damer, og en mild avvisning kan oversees. Jeg mener at den perfekte kvinne også skal kunne den faste avvvisning.

Skrevet

På tide å bli hardere mot han, !

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...