Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hoppsa
Skrevet

Hva definerer menn som konematriale? Hva er en drømme husmor egentlig?:)

I dag har jeg vasket hele leiligheten, satt på en maskin og fylt klesskapet til mannen med masse nytt rent, strøket tøy. Han kommer med fly klokken 18, og da står middagen på bordet når han kommer inn døra. Har også dusjet og freshet meg skikkelig opp, og fjernet alt av hår i armhuler og "down stairs". Etter middag og kos, foreslo jeg en tur til moren hans, og det liker han kjempegodt!:)

På slike dager føler jeg meg som det ultimate konematreale!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Skal mwr til en vasking og matlaging for at noen skal bli koneemne. Vasking og rydding er ikke på langt nær så viktig som andre ting

Gjest gjest
Skrevet

Jeg er ikke noe husmoremne, men ikke dermed sagt at jeg ikke er koneemne.

Godt vi har vaskehjelp, at mannen er huslig, og at han ikke først og fremst ønsker å være gift med en husmor.

Men du har vært flink, og din mann er heldig ;).

Gjest hoppsa
Skrevet

Skal mwr til en vasking og matlaging for at noen skal bli koneemne. Vasking og rydding er ikke på langt nær så viktig som andre ting

Fortell da! Hva er konematreale for deg?

Gjest hoppsa
Skrevet

Jeg er jo ikke dønn seriøs når jeg kun ramser opp de "overfladiske" tingene. Jeg føler meg bare spesielt husmor ish når jeg gjør slike ting. Det er selvsagt ikke bare rengjøring og matlaging som gjør en til the perfect wife:)))

Gjest .-L-.
Skrevet

Det er en søt, snill og morsom dame som ikke lager for mye drama. Ja, så er hun også god i senga :)

• Liker 4
Skrevet

Konemateriale er vel ei dame som ikke ligger med hvem som helst, som er pen og søt, som deltar i plikter i hjemmet, som liker vennene og familien til fyren, som har god humor, og som er god i senga. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Konemateriale er vel ei dame som ikke ligger med hvem som helst, som er pen og søt, som deltar i plikter i hjemmet, som liker vennene og familien til fyren, som har god humor, og som er god i senga. :)

legg til høy utdanning og god inntekt så er jeg enig.

Anonym poster: 8b8acd5c9194e4e73d1f2a0b6178cdc0

• Liker 1
Skrevet

Trofast og omtenksom.

• Liker 5
Skrevet

TS: Så flink du har vært, tydelig at du har savnet ham og er glad i ham :)

• Liker 2
Gjest hoppsa
Skrevet

syntes det er viktig å gjøre litt slike ting når man har vært en liten stund fra hverandre. Ps, sexen var knallgod ;) Nå suser vi til svigers!

Gjest Sunheart
Skrevet (endret)

:fnise: Jeg er et ekte koneemne :fnise: Gjør det der hver dag , jeg ;)

Endret av Sunheart
AnonymBruker
Skrevet

706897.jpeg

Anonym poster: e96d96960bd5b4ba41d61cecbe19efc7

AnonymBruker
Skrevet

the-good-old-days-600x383.jpg

• Liker 3
Skrevet

Hva definerer menn som konematriale? Hva er en drømme husmor egentlig? :)

I dag har jeg vasket hele leiligheten, satt på en maskin og fylt klesskapet til mannen med masse nytt rent, strøket tøy. Han kommer med fly klokken 18, og da står middagen på bordet når han kommer inn døra. Har også dusjet og freshet meg skikkelig opp, og fjernet alt av hår i armhuler og "down stairs". Etter middag og kos, foreslo jeg en tur til moren hans, og det liker han kjempegodt! :)

På slike dager føler jeg meg som det ultimate konematreale!

Herlig! Jeg ble glad av å lese innlegget ditt! :)

• Liker 1
Skrevet

the-good-old-days-600x383.jpg

Interessant artikkel, men jeg tror egentlig at det fineste er ett mer balansert ekteskap. Det er sikkert godt for kona å gå hjemme og småjobbe, men det er jo risiko og avhengighet forbundet med å ikke selv ha inntekt og kollegaer, noe som også går ut over pensjonspoengene.

Min kjære når kanskje ikke TS sitt herlige huslige nivå, men for meg er hun perfekt, fordi vi kan ligge under dyna og filosofere og prate tull. Det blir aldri kjedelig der. Sheresade var kanskje av samme kaliber. Jeg synes det er veldig fint å ha partner på humoristisk og filosofisk bølgelengde, mens andre kanskje prioriterer andre felles greier. Pålitelighet og det å være på lag for hverandre er viktig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper aldri jeg blir "konemateriale". Grøss. Jeg vil heller bli single til jeg er 90 år enn å leke 60talls husmor.

• Liker 13
Gjest Gjest
Skrevet

En mann som var ute etter et slik "konemateriale", ville ikke vært "mannemateriale" for meg, for å si det sånn ;)

Gjest Hoppsa
Skrevet

Jeg gjør det av egen vilje:) er ikke noe han krever så derfor er jeg ekstra lysten på det. Vi kan også ligge i sengen å prate tull, dagsrømme sammen å snakke om fremtiden. Vi har veldig lik humor, og vi trives godt i hverandres selskap. Kan sitte i sofaen en lørdagskveld å massere bena til hverandre feks. Trives godt begge to tror jeg! Har ikke fått inntrykk av noe annet:)

Skrevet

Jeg gjør det av egen vilje:) er ikke noe han krever så derfor er jeg ekstra lysten på det. Vi kan også ligge i sengen å prate tull, dagsrømme sammen å snakke om fremtiden. Vi har veldig lik humor, og vi trives godt i hverandres selskap. Kan sitte i sofaen en lørdagskveld å massere bena til hverandre feks. Trives godt begge to tror jeg! Har ikke fått inntrykk av noe annet:)

Jeg skjønte det med en gang jeg leste innlegget ditt. Det gløder av kjærlighet mellom linjene. Du er rett og slett helt herlig. Disse småtingene i du gjør i huset, de skinner av kjærlighet.

Noen menn er utrolig heldige, og din mann er blant disse!

Poenget er ikke hvordan fordelingen av husarbeid er, men poenget er å gjøre ting for å glede hverandre. Det er noe helt annet enn denne 60-tallsartikkelen der kona forsøker å leve opp til plikter og forventninger. Det er mye finere å jobbe med glede og kjærlighet enn å jobbe for plikter å forventninger.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...