MiniMjau Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 Noen som har erfaring med å montere katteluke? Disse tunellene som en kan kjøpe for å forlenge hullet, går det ikke ann å justere lengden på de? Virker som standardlengde er 5 cm...men hva om jeg trenger å forlenge med bare et par cm? Jeg klør meg i huet... Noen som har tips til katteluke for dør som er 6,35 cm tykk?
Amys Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 Tunellen vi kjøpte til vår luke skulle kuttes med sag til ønsket tykkelse
MiniMjau Skrevet 23. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2013 Åååå!! Husker du merket/modell? Cat mate? Staywell?
leirbål Skrevet 23. mars 2013 #4 Skrevet 23. mars 2013 Staywell har foring som du fester i åpningen mellom lukene. (En løs tunnel som du kjøper løs.) Knotete forklart, men dyrebutikken "vår" har dem i alle fall.
Amys Skrevet 23. mars 2013 #5 Skrevet 23. mars 2013 Vi har CatMate, høres ut som om det er samme prinsippet som leirbål nevner over
MiniMjau Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2013 Staywell har foring som du fester i åpningen mellom lukene. (En løs tunnel som du kjøper løs.) Knotete forklart, men dyrebutikken "vår" har dem i alle fall. Men problemet er at disse tunellene er akkurat 5 cm dype....og om det ikke får ann å sage av akkurat den dybden en trenger, så går det jo ikke ann... Elle er det noe jeg har misforstått?
leirbål Skrevet 24. mars 2013 #7 Skrevet 24. mars 2013 Men problemet er at disse tunellene er akkurat 5 cm dype....og om det ikke får ann å sage av akkurat den dybden en trenger, så går det jo ikke ann... Elle er det noe jeg har misforstått? Jeg mener det går an å sage dem til. Mener å huske det ifra da jeg leste på esken.
MiniMjau Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2013 Ja, noe annet hadde jo vært veldig rart.... Må si de ansatte i dyrebutikkene jeg har vært på vet SVÆRT lite om produktene de selger. Jg ble bedt om å gå hjem å google.
leirbål Skrevet 25. mars 2013 #9 Skrevet 25. mars 2013 Ja, noe annet hadde jo vært veldig rart.... Må si de ansatte i dyrebutikkene jeg har vært på vet SVÆRT lite om produktene de selger. Jg ble bedt om å gå hjem å google. Da er vi heldige her. De svarer på alt jeg lurer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå