Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg leter etter en ny mobil, og kunne tenkt meg samsung Galaxy3mini.

Er det noen her som har den? anbefales den osv?

pro´s and cons :)

Takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble nysgjerrig da jeg leste spørsmålet ditt for jeg begynner selv så smått å vurdere ny telefon og synes Samsung Galaxy er altfor stor.

Fant denne linken, og ble ikke overbevist om at jeg vil ha "minien".

Skrevet

Anyone!??

Skrevet

Ble nysgjerrig da jeg leste spørsmålet ditt for jeg begynner selv så smått å vurdere ny telefon og synes Samsung Galaxy er altfor stor.

Fant denne linken, og ble ikke overbevist om at jeg vil ha "minien".

Takk for svar!! jeg liker mini mest pga utseende..men denne artikklen gjorde meg skeptisk (?)

Skrevet

Ville personlig ikke anbefalt mini, med mindre størrelsen er det viktigste. Det er en svakere telefon enn "lillebror" Galaxy S2 og pleier å koste mer. Kan gi et mer detaljert svar om ønsket.

Skrevet

Ville personlig ikke anbefalt mini, med mindre størrelsen er det viktigste. Det er en svakere telefon enn "lillebror" Galaxy S2 og pleier å koste mer. Kan gi et mer detaljert svar om ønsket.

Hei..ja størrelse er viktig, jeg vil ikke ha en giga telefon...men siden du personlig ikke anbefaler mini, hvilken mobil ( ca. samme størrelse) er bra da? Tenker på andre merker?

AnonymBruker
Skrevet

Sony Xperia Go, iphone har jo også små skjermer, men litt gammeldagse.

Anonym poster: cbe175cb61296996b7b5ee651fda2044

Skrevet

Jeg har den og er utrolig godt fornøyd med den. Bra størrelse, god lagringsplass internt, bra kamera og relativt sett god høyttaler dersom du er opptatt av det. Kunne ikke tenke meg en annen telefon. Når det er sagt er det eneste minuset at den ikke har så lang batteritid, men det avhenger selvsagt av hva du bruker den til. Jeg er alt i alt kjempefornøyd :)

Skrevet

Jeg betalte btw 2000 kr for min, synes ikke det er den dyreste tlf, da især fordi den er uten abo.

Skrevet

Jeg betalte btw 2000 kr for min, synes ikke det er den dyreste tlf, da især fordi den er uten abo.

Så bra! :) Hvor kjøpte du den for 2000kr? Elkjøp selger den for 2595..

Skrevet

(Uten abonoment)

Skrevet

Så bra! :) Hvor kjøpte du den for 2000kr? Elkjøp selger den for 2595..

Kjøpte den på mytrendyphone.no . Har talkmore som abo :)

• Liker 1
Skrevet

Elkjøp har den på tilbud til 1795 denne uka, som forsåvidt er en god pris, men tror de fleste butikkene holder på å gå tomme. Og siste tilbudsdag er jo.. I dag.

Skrevet

Elkjøp har den på tilbud til 1795 denne uka, som forsåvidt er en god pris, men tror de fleste butikkene holder på å gå tomme. Og siste tilbudsdag er jo.. I dag.

omg, tusen takk!!!! jeg drar dit nå:P

Skrevet

Jeg ringte Elkjøp, og de sa jeg har blitt feil imformert, mobilen blir ikke solgt for 1795... =S

Skrevet

Kjøpte den på mytrendyphone.no . Har talkmore som abo :)

Takk :)

Skrevet (endret)

Hei,

jeg vil anbefale Galaxy S3. Jeg kan si at en er en fantastisk enhet. Jeg har en Garnet Red-versjon og har kjøpt den hos My Trendy Phone. Du kan også finne S3 mini hos dem...

Endret av Leneblomm
  • Liker 1
Skrevet

En ting til, hvis du liker rød som meg, kan du velge en Garnet Red Galaxy S3 mini :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...