Gå til innhold

Ananas for bedre fittelukt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Drikker du ananasjuice for at fitta skal lukte bedre?

Anonym poster: fb22a4d64379297b50397a3561e1e345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sæden smaker bedre, hvorvidt "fitta" lukter bedre etter spising av ananas har jeg ikke svaret på. Jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et must for alle menn som vil ha BJ ;)

Anonym poster: fb22a4d64379297b50397a3561e1e345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no, jeg som er allergisk mot ananas!

What to do...

Spis barnåler! Det er klinisk bevist og veldokumentert at disse magiske nålene gir en skogfrisk duft i krattet...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Spis barnåler! Det er klinisk bevist og veldokumentert at disse magiske nålene gir en skogfrisk duft i krattet...

Najs! Har ikke skog utafor her da, men har en flaske med grønnsåpe? Bottoms up!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg spiser masse ananas, men så lukta fitta mi ok før det og. Men mens jeg var sammen med eksen spiste jeg mye ananas, og han masa hele tiden om å få slikke, at den smakte nøytralt og deilig og blabla.... Tenkte ikke over sammenhengen, men kanskje dy er noe i det?

Anonym poster: 3f0ceb8c8748a9a4ce46db22c24b56f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Det er en kjent sak at enkelte matvarer forverrer lukt/smak av både kvinner og menn sine kjønnsorganer og sekreter. Fy-fy er asparges, øl, reker, grillet mat med mye krydder osv.

Goodie-goodie er ananas, papaya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Nei, men jeg spiste Honey Corn til forkost idag, så jeg tror jeg er reddet.

Haha!

Jeg har noen kompiser som var veldig på dette med Honni Korn-osende urin en periode, men jeg trodde det var en intern vits. Men det er faktisk en greie? Jeg har aldri merket noe Honni Korn på mine kroppslige sekreter, hehe.

De mente det stinket da. Men Honni Korn er jo digg?! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks for meg at jeg kjøpte en stor fersk ananas i går da. :biggrin:

:hoho:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Haha!

Jeg har noen kompiser som var veldig på dette med Honni Korn-osende urin en periode, men jeg trodde det var en intern vits. Men det er faktisk en greie? Jeg har aldri merket noe Honni Korn på mine kroppslige sekreter, hehe.

De mente det stinket da. Men Honni Korn er jo digg?! :ler:

Det lukter faktisk det når jeg går på toalettet litt etter frokost ja, det er litt spesielt. Men jeg vet ikke om det utgjør noe på smaken på meg, vet ikke helt hvordan det hadde vært :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Flaks for meg at jeg kjøpte en stor fersk ananas i går da. :biggrin:

:hoho:

Kanskje det lukter og smaker enda bedre om vi slutter å spise ananas, men bare stapper den rett oppi? Så kommer mannen og skal slikke, "vil du ha en snack eller" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det lukter og smaker enda bedre om vi slutter å spise ananas, men bare stapper den rett oppi? Så kommer mannen og skal slikke, "vil du ha en snack eller" :hoho:

Kjempeidé! :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Foretrekker naturlig fittesmak :) Liker at det smaker og lukter litt sterkt der nede,blir ekstra kåt av det. Slikke i meg hver dråpe og vaske fitta og området rundt med tunga er det beste jeg vet :)

Anonym poster: 3c7c1467dc3b9ee730a8f3a47eb9c056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en kjent sak at enkelte matvarer forverrer lukt/smak av både kvinner og menn sine kjønnsorganer og sekreter. Fy-fy er asparges, øl, reker, grillet mat med mye krydder osv.

Goodie-goodie er ananas, papaya.

Ikke glem kaffe. På toalettene ved enkelte lesesaler luktet det kun kaffe i eksamenstiden. Om man drikker mye kaffe og for lite annen væske skal det visstnok gi dårlig smak på sæd i tillegg (egentlig bedre) lukt på urin. Løk er visst og en synder. Har aldri hørt grillmat nevnt, da må det vel i tilfelle være krydderet.

Tror uansett ikke man skal bekymre seg. Eventuelt kan man jo leke "gjett hva jeg har spist de siste to dagene" med ektefelle/samboer/kjæreste. Det er jo også en måte å tilføre krydder på...

Hva med mye kaffe, ananas, løk, hvitløk, asparges, blåbærjuice? Som en start. To dager av hver. Med bedømming av lukt og smak i skjema og kolonner. Spiseregler og drikkevaner må stemmes over og vedtas i plenum. Innimellom kan man se på Kardashians og annen degenererende søppeltv. Slik går no dagan...

(Det nest siste avsnittet over her var faktisk halvseriøst.)

Endret av guttemann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Najs! Har ikke skog utafor her da, men har en flaske med grønnsåpe? Bottoms up!

Spray parfyme på innsiden av låret så ordnet det seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...