Gjest gjest1 Skrevet 26. mars 2004 #1 Skrevet 26. mars 2004 Hvilken type tunfisk bruker dere mest/liker best?? Selv bruker jeg mest tunfisk i vann/olje, mens katten inisterer på tunfisk i gelé. Personlig har jeg alltid syns at geletunfisk er ekkelt, men forleden dag måtte jeg teste for å finne ut hvorfor katten alltid vil ha det. Og sjokkerende nok, tunfisk i gelé er godt! Den blir nemlig ikke gjennomtrukket av olje eller vann og har en utrolig frisk smak. Skal bruke mer tunfisk i gelé heretter! :-)
Gjest Moonshadow Skrevet 26. mars 2004 #2 Skrevet 26. mars 2004 Savner ett alternativ for ingen type :-) Jeg synes det smaker og lukter kattmat av tunfisk jeg.
Gjest Ethereal Skrevet 26. mars 2004 #3 Skrevet 26. mars 2004 Jeg digger tunfisk, og kan spise den rett fra boksen. Men jeg liker best tunfisk i vann. Jeg kjøpte noen bokser tunfisk i gele, og de endte opp som kattemat, for jeg taklet ikke geleen. Selv om jeg skylte den av, satt smaken igjen.
LilleMy Skrevet 26. mars 2004 #4 Skrevet 26. mars 2004 Hvorfor ingen alternativer for FERSK tunfisk!? Jeg kan ikke forda de andre variantene, men ELSKER både rå FERSK tunfisk, eller rosastekt FERSK tunfisk....
nessi Skrevet 26. mars 2004 #5 Skrevet 26. mars 2004 Savner ett alternativ for ingen type :-) Jeg synes det smaker og lukter kattmat av tunfisk jeg. Helt enig!
Nilma Skrevet 26. mars 2004 #6 Skrevet 26. mars 2004 Enig med TinaK og LilleMy; hermetisk tunfisk egner seg best som kattemat. Fersk tunfisk, derimot.....
Grooo Skrevet 26. mars 2004 #7 Skrevet 26. mars 2004 Svarte "Tunfisk i vann" jeg, men det er fordi det er det enste jeg har smakt... Var det jeg kjøpte første gangen, og siden jeg syntes det var ok har jeg fortsatt med det... Kanskje på tide å prøve noe annet?!?
Gjest gjest1 Skrevet 26. mars 2004 #8 Skrevet 26. mars 2004 Stemte på tunfisk i vann, men vi bruker den i vann og olje litt om hver andre. Den i olje til salater ol. og den i vann til pasta. Prøvde den i gele, men den ville ikke engang pusen ha. Selv følte jeg meg veldig snytt siden det var så mye gele og lite tunfisk.
NullHull Skrevet 26. mars 2004 #9 Skrevet 26. mars 2004 Savner også fersk tunfisk som alternativ her, det er noe jeg virkelig skulle ønske var enklere å få tak i her i landet. Men som nr. 2 får det da bli den i vann. Tunfisk i gelé har jeg adri helt skjønt at noen i det hele tatt vil ha. Grøsse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå