Gå til innhold

Hmmm. Trenger litt "erfaren" hjelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi bestemte oss for en stund siden at vi ønsker oss barn. Jeg har holdt track på syklusen min i snart ett år. Har hatt regelmessig syklus og eggløsning. Den har vært på minuttet mer eller mindre. Har også i lengere tid vært oppmerksom på de forskjellige symptomene gjennom syklusen. Så kommer vi til det jeg ikke kan forstå. Skulle hatt mensen for over 1 uke siden. Har tatt 2 graviditetstester, siste tok jeg igår, men de er negative. Så jeg utelukker egentlig graviditet. Det andre er at jeg tenker jeg har hatt forsinket eggløsning, men hvor forsinket kan den være? Jeg pleier å ha ømme bryster fra eggløsning til mensstart. Hittil har jeg ikke hatt ømme bryst eller noe andre "plager" jeg får i uken før mens. Hva er det som skjer? Jeg er ikke syk, ikke gått ned i vekt og ikke stresset noe mere enn vanlig. Noen som har opplevd det samme? Og kom mensen etter et par uker eller mer. Litt kjedelig om den ikke har tenkt å melde sin ankomst med det første ettersom vi begynner prøving på baby i mai.

Anonym poster: 93f9c59e594c8d1ad8ffa0c254bf7c6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvom du har en regelmessig syklus, hender det at den plutselig kødder det til. Alt avhenger av LSH og FH hormonene som blir sendt ut av hypofysen, og det er mange faktorer som kan påvirke dette.

Tester du for eggeløsning?

Anonym poster: 25e7a83b6fa00306734936186c53cffb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...