Gå til innhold

Brettet klærne min rynkete, stryke de?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har virkelig vært en kødd til å brette topper og tskjorter denne gang, og de ser ut som rosiner alle sammen, masse bretter og striper :(

Hva gjør jeg nå, kjøper strykejern og stryker de, eller?

Anonym poster: b52c788918fa8a53a3d8f1a3e0ef9f57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville vasket dem en gang til, og hengt dem pent opp med en gang vaskemaskinen er ferdig.

AnonymBruker
Skrevet

Ah, det kan jeg jo gjøre. Takk for tips!

Anonym poster: f10e8908aaf83a6a79d4d7382f2dac1c

AnonymBruker
Skrevet

Et strykejern er greit å ha, koster ikke så sabla mye. Som strykebrett kan du bruke flere lag med laken som er utglattet.

Anonym poster: 97c8b8a2a35f999918335acdeb5e8df7

Skrevet

Et tips litt på siden når det gjelder å vaske duker, er å legge dem rett på bordet slik du ønsker å ha dem og la dem tørke. Da blir det ikke en eneste krølle ;)

Skrevet

Et tips litt på siden når det gjelder å vaske duker, er å legge dem rett på bordet slik du ønsker å ha dem og la dem tørke. Da blir det ikke en eneste krølle ;)

Ikke alle bord som liker sånn behandling!

Skrevet

Bluser og skjorter som er litt knørvete kan du henge på en kleshenger inne på badet når du dusjer. Dampen og fukten fra dusjen vil rette ut mye:)

Men uansett så er et strykejern kjekt å ha:)

Skrevet

Ikke alle bord som liker sånn behandling!

Kan godt være, og det er bra du sier det. Men nå er jeg ikke så redd for bordene mine da:-)

Skrevet

Kan godt være, og det er bra du sier det. Men nå er jeg ikke så redd for bordene mine da:-)

Kjedelig for den som leier ut møblert om noen bruker denne teknikken på bord som ikke tåler det.

:-)

• Liker 1
Skrevet

Kjedelig for den som leier ut møblert om noen bruker denne teknikken på bord som ikke tåler det.

:-)

Helt enig med deg i det.

Gjest gjest17
Skrevet

Kjør dem på kortvask med lav sentrifugering og heng dem på hengere med en gang maskinen er ferdig :-)

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame

Sophie-Ann, mod

Skrevet

Kjent problem også her i huset; spesielt når samboer har brettet klær! Jeg pleier å kjøre vasken en gang til på skylling, henge opp skikkelig og kjefte litt over hvordan klær brettes....;-)

AnonymBruker
Skrevet

heng de heller opp i skapet :) kleshenger

Anonym poster: 0a8f6e7a316a5dc99b36ee16f3296694

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...