Gå til innhold

Andre muskelbyggende aktiviteter enn styrkeøvelser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei av å gjøre kjedelige styrke øvelser. Jeg er den type person som trenger å like det jeg gjør, for å oppnå gode resultater. (Uheldigvis)

Lurer på om det er et sport som er like bra for å stramme kroppen?

F.eks tennis? Volleyball? Dans?

Hvis ja, vet du om det finnes et sted i Oslo hvor man kan bruke tennis bane gratis? Litt som Bislett Stadion opplegg....

:)

Anonym poster: 384aa978e367b46afd777b7fc6a4af11

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Klatring. Helt fantastisk måte å styrke hele kroppen. Samt at man får forbedrer balansen og øker bevegeligheten. Og det er gøy!! Man tenker ikke på at man trener kroppen på veien opp da man er såpass opptatt av å nå målet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
AnonymBruker
Skrevet

Klatring. Helt fantastisk måte å styrke hele kroppen. Samt at man får forbedrer balansen og øker bevegeligheten. Og det er gøy!! Man tenker ikke på at man trener kroppen på veien opp da man er såpass opptatt av å nå målet.

Takk for tipset. Jeg tenkte ikke på klatring :) Har prøvd det en gang og jeg elsket det!

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Klatring er rågøy ja :) jeg har aldri vært i bedre form en da jeg klatret mye. Og jeg følte ikke jeg trente - jeg bare lekte og kosa meg :)

(skadet en skulder stygt og måtte legge klatring på hylla - det var en kjip nedtur)

AnonymBruker
Skrevet

Klatring er rågøy ja :) jeg har aldri vært i bedre form en da jeg klatret mye. Og jeg følte ikke jeg trente - jeg bare lekte og kosa meg :)

(skadet en skulder stygt og måtte legge klatring på hylla - det var en kjip nedtur)

Det er synd :(

Er det slik at man kjøper et månedsmedlemskap og kan trene så ofte man vil?

AnonymBruker
Skrevet

Det er synd :(

Er det slik at man kjøper et månedsmedlemskap og kan trene så ofte man vil?

TS igjen, fant det ut og man må kjøpe klippekort. Ganske dyrt, må jeg si!

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ja dessverre ganske dyrt. Jeg jobbet litt selv på et klatresenter, så klatret gratis heldigvis. Men så klatret jeg stort sett hver dag også. Men har man kommet igang, så finner man fort klatrevenner og kan klatre ute hele sommerhalvåret. Det er gratis :)

• Liker 1
Skrevet

Styrketrening kan være gøy. Anbefaler deg å prøve crossfit. Du blir ikke styrkeløfter, bodybuilder eller olympisk vektløfter, men du har det kjekt og blir i knallform.

Turn er ganske styrkekrevende og. Spesielt for herrer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...