Batteri Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 Tenkte å kjøpe denne til jenta vår på 2 1/2. Noen som har denne, og er fornøyd, evt misfornøyd?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 Vi har den som gjesteseng. Veldig fornøyd med selve sengen og oppbevaringsplassen i skuffene under. Tar ikke så stor plass og er pen å se på. Sovekomfort avhenger nok av valg av madrass. Anonym poster: e7fe0d10bcb0026e40f70ef05ce8b06c
Gjest EryMax Skrevet 31. mars 2013 #4 Skrevet 31. mars 2013 Hadde jeg skulle kjøpt dagseng til et såpass lite barn, så ville jeg vurdert en med kanter sånn at man kan snu den gal vei sånn at ungen ikke faller ut. Å når den snues rett veien igjen kan den brukes både til seng og sofa.
Batteri Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2013 Jeg skal bruke sengehest på den. Og om man snur sengen "gal vei", blir det jo bare lengre ned å falle når ungen skal ut om morgenen.
Gjest EryMax Skrevet 31. mars 2013 #6 Skrevet 31. mars 2013 Det er likevel kortere enn å klatre ut av sprinkelsenga. Nå har ikke vi IKEA her jeg bor, så jeg kan egentlig ikke noe om sengene deres. Vet at Skeidar sine ikke er så alt for høye, og at en seng med kanter på er bedre som sofa enn ei uten.
Phibie Skrevet 15. april 2013 #7 Skrevet 15. april 2013 Kan denne senga trekkes ut til foreks. 120 cm? eller må man trekke den helt ut når man skal bruke den? Noen som har denne senga å vet?
*Frida* Skrevet 15. april 2013 #8 Skrevet 15. april 2013 Senga kan trekkast ut til ønska lengd, til maks. Me kjøpte denne senga når vår var 2,5, har fungert supert. Et pluss at skiffene er et par cm over golvet, og går fint over teppe og evnt småting foran senga. Senga er no 1,5 år, og skuffene har blitt godt brukt ( to barn oppi, til stadighet!) så hengslene har svikta litt. Men ellers godt fornøyd med senga! Me har ikkje hatt sengekant på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå