Gå til innhold

Klestradisjoner i bryllup Polen/øst europa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i et bryllup i mai hvor svært mange av gjestene er polakker (bruden også). Derfor lurer jeg på hva som er kutyme for bryllupsgjester i Polen, eller andre nærtliggende land? Lange kjoler? Hva er viktig å huske på ift å ikke bryte noen normer? Vielsen er forøvrig todelt, en katolsk og en protestantisk del.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har vært i mange polske bryllup, sort er kanskje ikke velkommen noe sted, men spesielt IKKE i polen.

I polske bryllup er leker populært, ta med et par flate sko til midnattsunderholdninga :)

Ellers kan du kle deg som du vil, lårkort, knekort, langt, bare det er stilig og elegant.

Anonym poster: 604a2e8e2718a4a0c6c83253f708a7ea

AnonymBruker
Skrevet

Ps, skal det være vielse i kirken MÅ du ta med noe som dekker skuldre.

Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg gleder meg masse!! :) :) (Selv om jeg har litt prestasjonsangst i klesveien - de polske jentene er jo så utrolig vakre og velkledde, jeg vil helst føle meg vakker og velkledd jeg også merker jeg :P).

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg gleder meg masse!! :) :) (Selv om jeg har litt prestasjonsangst i klesveien - de polske jentene er jo så utrolig vakre og velkledde, jeg vil helst føle meg vakker og velkledd jeg også merker jeg :P).

Tusen takk for komplimentet, føler meg truffet siden jeg er polsk ;):)

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for komplimentet, føler meg truffet siden jeg er polsk ;):)

Det er bare å føle seg truffet! :) Mitt inntrykk av de polske jentene er at de er utrolig vakre, velkledde, velstelte og yndige. Jeg pleier å føle meg som en liten norsk elefant i sammenligning (jeg er ikke tykk i det hele tatt, det er bare det at jeg ikke er fullt så ... gracefull liksom :P)

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å føle seg truffet! :) Mitt inntrykk av de polske jentene er at de er utrolig vakre, velkledde, velstelte og yndige. Jeg pleier å føle meg som en liten norsk elefant i sammenligning (jeg er ikke tykk i det hele tatt, det er bare det at jeg ikke er fullt så ... gracefull liksom :P)

I såfall er vi på en måte to, jeg driver mye med trening og selv om jeg ikke ser ut som Stallone, hr jeg markerte muskler og fylde på kroppen. For å si det sånn, jeg bruker str XS-S og veier nesten 70kg (168cm) i muskler. Da jeg dro i bryllup i fjor sommer tulla ei venninne med at jeg ser ut som en mann i kjole, det gjør jeg ikke haha, men alle de andre jentene trente ikke, de var bare veldig nette, og TYNNE, som små alver :ler:

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

sjal :)

Anonym poster: 92c46046dcf7046ad476ecf347c88d59

AnonymBruker
Skrevet

Tenk blanding mellom sommerkjole og galla. Tenk full pakke på hår og sminke. :)

Husk høye heler, og liten veske.

Og mest av alt.... kos deg!

Anonym poster: e5f629ebe0b8f933eae6d46bbd0c68e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...