Donnie Darko Skrevet 31. mars 2004 #21 Skrevet 31. mars 2004 Ruser meg på Øl og metall! Og når jeg spiller konsert får jeg en slags rus også
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #23 Skrevet 31. mars 2004 Min rus nå er : Vin ( slappe av og kos) Røyk ( er vel rett og slett avhening) Bøker ( slipper å tenke så mye) Det eneste jeg savner er denne berømte trenings rusen- den har jeg aldri opplevd
Tusseline Skrevet 31. mars 2004 #24 Skrevet 31. mars 2004 Og når jeg spiller konsert får jeg en slags rus også Åja, det må nesten være den beste rusen spør du meg! Ellers ruser jeg meg på bayer, musikk og det å nyte fint vær.
Gjest Abelone Skrevet 31. mars 2004 #25 Skrevet 31. mars 2004 Den beste rusen min er når jeg har sex. Helt sant. Det er herlig, og er virkelig en rus. Jeg er helt vekk, jeg. Så tar jeg meg en sigarett i ny og ne, en sjelden gang, for å bli litt rusa ei kort stund. Det er fordi det er deilig å være litt uskikkelig, opprør mot prektighetidealet + at det er deilig å "lette" litt fra landjorda. Drikker rødvin noen fredagskvelder. Tåler lite, og blir fort ør i toppen. Det er deilig. Gjør det for å slappe av fra hverdagen, og kose meg litt ekstra. Ellers ler jeg mye, og det kan bli en fin rus av det og..... Gjør hverdagen litt lysere for meg og andre og...
aline Skrevet 1. april 2004 #26 Skrevet 1. april 2004 "Ruser" meg med dans og sjokolade jeg! Og det er helt sant, det føles som rus av og til, man kan bare leve seg helt inn i det og leve I dansen, stenge alt annet ute, ikke tenke på dagligdagse problemer bare smile, føle og bevege seg etter tonene. Sjokolade bruker jeg som en sukker-rus som noen nevnte på tidligere, det er så deilig!! Jeg kunne stappet i meg til jeg sprakk!! men dansen er best, den får man ikke fyllesyke av!!! (i motsetning til sjokoladen, som man blir dødskvalm av om man ikke stopper i tide...)
Donnie Darko Skrevet 1. april 2004 #27 Skrevet 1. april 2004 Åja, det må nesten være den beste rusen spør du meg! Ellers ruser jeg meg på bayer, musikk og det å nyte fint vær. Spiller du også? ..Hva slags musikk/instrument?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå