Gå til innhold

Heterofil, men kanskje litt bifil på enkelte områder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som er i forhold med en mann, men som har tenkt på hvordan det er å være i et forhold med en kvinne?

Jeg lurer på om jeg kunne ha vært en smule bifil, når jeg har sånne tanker.

Jeg er kanskje rar, men merket når jeg har sett på TV, og sett på håndball så kan jeg tenke at håndballspilleren Edin er søt eller kjekk eller hva jeg skal si. Føler det er vanskelig og si kanskje at nei jeg er ikke sånn, selv om jeg kan tenke sånn.

Angående sex med en dame, vet jeg ikke. Har liksom ikke tenkt sånn på det, men ja, litt mer om jeg kunne vært sammen med ei jente da. Skremmende tanker egentlig å føler jeg.

Anonym poster: b8e995cf7472855bbcadd3596d7159c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jag tror inte att det behöver betyda att du är bifil pga det. Jag tror att det är ganska vanligt att både män och kvinnor tänker så om "sitt eget kön". Jag har haft många pojkvänner som sagt "han är kjekk" osv. Naturligtvis så kan vi se på andra vad vi tycker om dem, även om de är samma kön som oss utan att direkt vilja välja dem.

Jag tror att det är stor gräns där, om man tänker att man hellre hade velat ha sex med en av sitt eget kön så kanske man borde fundera lite mer på vad man helt vill. Jag hade aldrig varit nöjd med att bara ha sex med tjejer, jag behöver mansdelar för att vara helt förnöjd. Är inte ens säker på om jag hade kunnat ha sex med bara en tjej heller, trekant kan jag tänka mig men BARA om det är med en man med! Mannen är viktig sexuellt för mig.

Vad tänker du då?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...