Gå til innhold

Kvinneguidens påskekonkurranse - vinn krølltang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg heter Anne Victoria og er den nye forumjournalisten på Kvinneguiden, Barn i magen og Din baby. Jeg er ansatt i Egmont Digital og skal lage saker til nettsidene, samt bidra i ulike digitale prosjekter fremover. Nå vet dere hvem jeg er om dere ser meg i de ulike forumene :)

Snart er det påske, og i den anledning kickstarter jeg med en konkurranse. Send meg ditt beste påsketips! Du kan tipse om feriemål, mat og drikke du forbinder med påskeuka, fyll til påskeegget, en spesiell aktivitet du liker etc. Kort sagt: Har du et sprekt påsketips, vil jeg høre om det! Du legger inn ditt tips i denne tråden.

Den heldige vinneren går fremtiden i møte med lekre lokker i håret. Krølltangen Satin Hair 7 med iontec fra Braun sørger for at festfrisyren er på plass. Satinioner legger seg rundt hvert eneste hårstrå, noe som gjør at fuktbalansen i håret opprettholdes gjennom stylingprosessen. Premien har en verdi på 595 kroner. For mer informasjon se www.braun.com/nordic

120gidd.jpg

Vinneren blir presentert her på forumet 2. april 2013. Lykke til! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt tips rettes mot alle som synes påskeforberedelser er noe stress og at påsken begynner å bli for dyr. Det er fullt mulig å legge inn bittesmå aktiviteter som øker påskegleden for liten og stor, uten at det blir stress, eller trenger koste så mye. Lager du rundstykker, krever det ikke mye å klippe et par snitt i dem så de får hareører. Trykk øyne med en fyrstikk. Hvem blir ikke glad av det? Friske påskeblomster koster penger, men noen enkle, grønne greiner i en vase kan være nok. Skal du spise egg i påsken? Kok dem sammen med skall fra løk, eller rødløk. Du trenger ikke sitte og male dem for å få litt fargerik påskestemning. Det er fult mulig å oppnå det lille ekstra, uten den helt store innsatsen. All tiden du sparer skal naturligvis brukes på annen hygge. Det er for eksempel gøy og gratis å ake på søppelsekker. God påske! :)

Skrevet

Bypåske kan være like fint som fjellpåske. :) Byen er tømt for mennesker, og det er stille og rolig. Gå på kino, ut for å spise eller bare rusle rundt. At butikkene er stengt tvinger deg til å oppsøke byen din på en annen måte. Og om du er riktig heldig med været, sett deg på en uterestaurant med et glass vin og solbriller. Eller ta den aller første piknikken i en park. :briller:

• Liker 2
Skrevet

Siden jeg bor i en middels stor by, så er det nok å finne på,hvis man er hjemme, lese bøker, spille spill, ut i naturen, gå på kino, finne på uteting med barn eventuelt ta med pølser eller annet og grille på stranden, mulighetene er mange, sitte ute å nyte sola med en kopp kaffe hvis det er sol og varmt. I år skal jeg på storbyferie til Praha, så gleder meg, der er det et stort påskemarked midt i gamlebyen så tror det blir spennende :)

Skrevet

Største påskegleden for meg er en relativt lang ferie med barna hvor vi ikke har noen planer. Her er det late dager som man kan ta på sparket etter vær og lyst.

Men typisk aktivitet for meg er å ta med seg engangsgrillen ut på tur i skogen. En slags nyutforskning av skog og mark etter at snøen har forsvunnet, grille pølser, dele en kvikk lunsj til dessert og forhåpentligvis nyte sola :)

Så samler vi alltid familien til stor påskemiddag en av dagene, gjerne påskeskinke med tilbehør.

Skrevet

Et morsomt påsketips er å finne på leker og konkurranser med familien. Fungerer spesielt bra om man er samlet på hyttetur.

Det kan f.eks. være tikamp hvor man blir enige om de forskjellige konkurransegrenene, som skistafett, akekonkurranse, snømannkonkurranse, rebusløp, brettspill-konkurranse osv.

Man kan også lage påskeegg til hverandre og gjemme dem, barnslig moro :) Jeg synes fortsatt sånt er stas i en alder av 25.

Også er så klart quiz alltid moro, enten det er fra nettet, quizbøker eller magasiner/aviser.

(Og så klart, spis MASSE snop!)

Skrevet

Mitt påsketips er å overaske noen. Jeg har planlagt å kjøpe inn påskeegg til alle på jobben min. Jeg som eneste jente må sjarmere gutta på jobben.

Skrevet

Legg på rent sengetøy,

ta med litt påskegodt, kanskje ett glass vin, en god bok, evt. en skjerm med en film på og kos deg i senga! Enten det er kveld eller midt på dagen. Bare trekk for gardinene. :ler:

:biggrin:

• Liker 2
Skrevet

Jeg trenger egentlig ikke mye pynt og dekorasjoner for å få påskefølelsen. Den får jeg når jeg tar med familien og hundene inn i skogen på en nydelig kald og solfyllt dag, hvor vi drikker litt medbragt kakao og spiser litt kvikk-lunsj imens vi nyter øyeblikket :) Påsken for meg er å ønske våren velkommen, og glede meg over de gode tingene i livet.

Skrevet

Drar enten med familien, eller en vennegjeng på hytta. :vin: Vi starter med og smøre oss godt med solkrem, går en skitur og sikrer brunfargen. Tenner bål, griller pølser og koser oss ute i snøen. På kvelden når det begynner og bli mørkt,blir et påskeegg med noe veldig godt inni, gjemt en plass i hytta, og har en konkurranse om å finne egget først, kjempe morsomt for alle! Vi spiller monopol, eller har noen påske quizer før vi sovner :biggrin:

Skrevet

Plassert forand tven hjemme. Vant jeg? :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Gå tur i skog og mark og grille pølser og drikke solbærtoddy

Skrevet

Hei!

Vel overstått påske! Håper dere har kost dere, enten dere har vært i byen eller på hytta!

Før ferien utlyste jeg en liten påskekonkurranse, og det har kommet inn en god del bra tips til aktiviteter og andre ting man kan gjøre i påsken!

Jeg har nå lest gjennom alle! Alle innsenderne valgte å sende inn flere aktivitets-forslag. Vinnertipset er en aktivitet som barn og voksne kan gjøre sammen. Den fungerer både på hytta og i byen, og resultatet gir familie og venner påskestemning rundt frokostbordet. Forumbrukeren Moderfavn er vinneren med sitt baketips, rundstykker med (påske) hareører! Gratulerer!! Du er den heldige vinner av krølltangen Satin Hair 7 med iontec fra Braun :duskedame:

• Liker 2
Skrevet

Hurra!!! Tusen takk. Jeg havnet her inne fordi jeg planlegger mitt forestående lavbudsjettsbryllup, og nettopp hvordan man ordner sitt eget hår til den store dagen, har vært en av de tingene jeg ikke helt har klart å finne ut av. Nå blir det kanskje en ordning på akkurat det. :)

• Liker 3
Skrevet

Grattis! :smilbla:

Jeg skal for øvrig legge meg i rent sengetøy og se hjernedød-TV på TV3 Play. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer Moderfavn! En verdig vinner :) Jeg trodde i denne omgangen med så bra odds at jeg skulle vinne, og tenkte på den grølltangen i hele påska. Jeg vinner ALDRI noe. Og da mener jeg ALDRI. Og jeg deltar i det meste av konkurranser på nett samt spiller Lotto... Det siste jeg vant var noen grytekluter på åresalg på forsamlingshuset i 1978 eller deromkring.... Så, kjære Anne Victoria; finnes det en trøstepremie? Jeg blir veldig glad for alt :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer Moderfavn! En verdig vinner :) Jeg trodde i denne omgangen med så bra odds at jeg skulle vinne, og tenkte på den grølltangen i hele påska. Jeg vinner ALDRI noe. Og da mener jeg ALDRI. Og jeg deltar i det meste av konkurranser på nett samt spiller Lotto... Det siste jeg vant var noen grytekluter på åresalg på forsamlingshuset i 1978 eller deromkring.... Så, kjære Anne Victoria; finnes det en trøstepremie? Jeg blir veldig glad for alt :blomst:

Registrer deg på en av disse sidene som har en oversikt over norske konkurranser man kan delta i og delta i så mange som mulig hver dag. Da vil du i løpet av noen måneder garantert vinne noe. Ingen har mer flaks enn andre, oddsene er like for alle :)

Skrevet

Takk. Gjør som du ble tipset om. Meld deg på en sånn konkurranseside. Jeg er helt sikker på at du også vinner noe snart. Eller kanskje samler du opp hele flakskvoten til en kjempegevinst? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...