Gå til innhold

Perfekte meg. Ny serie til høsten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Modellen Katrine Sørland skal ha en seire som heter Perfekte meg. Elin Tvedt ble tilbudt rollen, men da skulle de gå en mnd uten barbering, sminke, shampo og kremer. Men hun sa nei da det ikke passet. Så skulle de heller slankes ned til str 0. Hva synes dere om slikt tv? Er kanalen TLC som skal sende det.

Fotballfruen har kommentert, hun synes det ser skremmene ut og kan gi feil signaler.

Jeg var innom bloggen til Linni i går. Hun er også blitt skremmende tynn, men hun ble syk med svineinfluensa tidligere i år, skriver Dagbladet. Hun var så tynn blitt, men jobbet med å legge på seg.

Kjemper noen her for å bli str 0?? Påvirker blogger deg??

Anonym poster: f22c6f0278d5b5553cb9eb2a55db6697

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme program er laget i England med en tidligere modell eller hva hun nå var.

Der var det også leger inn i bildet for å vise hva det gjør med kroppen.

Programmet ble laget for å vise at det er farlig, men så klart, en kan aldri unngå at noen som allerede er syk til å bli "inspirert".

Dette programmet er altså ikke noe nytt akkurat.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men media og andre får jo helt panikk og kaller dette uansvarlig tv. Ja, det kan nok trigge anorektiske til å slanke seg enda mer, for de gir jo en oppskrift. At de bruer syltynne Katrine Sørland er også spesielt. Hun bør ikke ta av ett gram.

Anonym poster: f22c6f0278d5b5553cb9eb2a55db6697

Skrevet

Jeg ser ingenting bra med et sånt program.

• Liker 2
Skrevet

Det mest paradoksale ved dette synes jeg er at fotballfuen har kommentert at hun er kritisk til programmet da det kan sende ut feil signaler. Vel.. Du ser flisa i din brors øye, men du ser ikke bjelken i ditt eget, Caroline Berg Eriksen.

• Liker 14
Skrevet

Katrine Sørland har vært i media pga hun tidligere har hatt anoreksi. Synes det er skremmende at hun da skal slankes ned til en size 0! Selv om det er lenge siden hun hadde anoreksi så kan et sånt prosjekt trigge sykdommen.

Og ang fotballfruen; hun er vel en str 0........hun har iallefall skrevet størrelser på klær hun kjøper seg, og der var det bl.a noen kjoler i størrelse 0.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 1
Skrevet

Hva er size 0, er det Xs/34?

Skrevet

Hva er size 0, er det Xs/34?

er vel mer str 32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Katrine Sørland har vært i media pga hun tidligere har hatt anoreksi. Synes det er skremmende at hun da skal slankes ned til en size 0! Selv om det er lenge siden hun hadde anoreksi så kan et sånt prosjekt trigge sykdommen.

Og ang fotballfruen; hun er vel en str 0........hun har iallefall skrevet størrelser på klær hun kjøper seg, og der var det bl.a noen kjoler i størrelse 0.

Var det ikke hun som gikk på catwalk etter fødselen eller noe og følte seg feit, at hun hadde stor mage eller noe, mens hun egentlig var veldig flat? Dte er bare at den ikke gikk innover hun ragerte på..

Anonym poster: c37951a4e8c8fb6c2d7a73534cf92aaa

Skrevet

Str 0 er 32 tror jeg.... 34 er XS, 36 er S, 38 M...

AnonymBruker
Skrevet

str 0....

Eh.. null er jo ingenting. Så, eh størrelse ingenting, ikke en gang et skjelett får det på seg liksom?

Anonym poster: c37951a4e8c8fb6c2d7a73534cf92aaa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres bra ut for da får en tips om hvordan bli slank osv. Og selv om en ikke har mål om å bli size 0 så kan det likevel være bra for tips!

Anonym poster: 8114cf7112152a3e093ac2238fa20010

Skrevet

Jeg synes det høres bra ut for da får en tips om hvordan bli slank osv. Og selv om en ikke har mål om å bli size 0 så kan det likevel være bra for tips!

Slanketips kan du få andre steder og. Uten å putte en allerede veldig slank dame med tidligere spiseforstyrrelser på skjermen..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke slanketips lengre da, men tips til hvordan ødelegge kroppen sin.

Anonym poster: e6154e80f92c8a13a6a7d51fe945820e

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke slanketips lengre da, men tips til hvordan ødelegge kroppen sin.

Anonym poster: e6154e80f92c8a13a6a7d51fe945820e

Jeg forstår ikke hvorfor en skal lage et slikt program engang. Idiotisk, det er det det er.

Anonym poster: cb3e277e460baf5dad1122ef3a9ad3b9

Skrevet

Jeg skjønner ikke vitsen med det programmet i det hele tatt! Synes det høres helt sykt ut.

• Liker 1
Gjest Søgni
Skrevet

Jeg syns det er helt hull i hodet. I tillegg merker jeg meg at de forsvarer seg med at Kathrine Sørland følges opp på forsvarlig vis, men det er da ikke det som er det verste? En ting er nå hvordan Kathrine Sørland reagerer helsemessig på det hun utsettes for, men hva med signalene og budskapet det sender? Jeg skjønner heller ikke hva de har tenkt om hensikten og budskapet, sånn egentlig, for jeg tror ikke det nødvendigvis trenger å virke som skremselspropaganda, slik de hevder.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av heavyheart
AnonymBruker
Skrevet

folk trenger å få seg ned på null-skalaen

Ei ekte trollkjerring du :)

Anonym poster: ae84ff988039666324ece776e13b10f2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...