AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #1 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg har aldri hatt noe imot narkomane som tigger, eller norske tiggere som sitter å tigger fredfylt. Men romfolk har jeg langt oppi halsen, og det er jeg vel ikke akkurat alene om. Men nå som hele norge er invadert av romfolk, kommer boligprisene til å gå ned? Føler Oslo og andre steder er lite attraktive for tiden, og at folk ikke syns det er verdt å betale så mye for en bolig lenger. Jeg syns det ikke er noe sjarmerende lenger med romfolk sittende på hvert gatehjørne, og jeg syns f.eks Oslo har mistet attraksjonsverdien sin kraftig. Anonym poster: 0bc1d897a5769d7fa00ec7647530c867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #2 Del Skrevet 22. mars 2013 Attraksjonsverdien i Oslo? At det var, sa du? Klasseskiller, overfallsvoldtekter, latterlige boligpriser, kriminelle gjenger, trafikkøer, narkomane, doplangere, sprøytespisser, blokker, innvandrerghettoer, frognerfruer, realitydeltakere, taxikøer... Romfolk er bare en av mange dråper som renner ut av det allerede overfylte begeret. Anonym poster: cce5423aca608ed8e0a2cb0cdf2831be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 22. mars 2013 #3 Del Skrevet 22. mars 2013 På sikt vil boligprisene i Oslo sentrum/øst/nord falle. Tipper innen 5 år, men det er vanskelig å si noe sikkert. De mest attraktive områdene (med best prisvekst) de neste 10-15 årene er sentrale områder utenfor storbyen. Asker, bærum, drøbak, vestby, ås, moss. Disse områdene har endel og gå på, og er innenfor arbeidsrekkevidde. Idiellt sett har man solgt, eller vurderer å selge i Oslo nå, og kjøper innenfor en radius på 3-6 mil. Om 15-20 år må man revurdere og evnt kjøpe enda lenger unna. Trenden kommer til å bli høyere prisvekst utenfor tettbefolkede områder. Prisveksten i Akershus utenom bærum var høyest i landet (8,4) mellom fjerde kvartal 2011 og 2012. I Oslo (med bærum) var den 8,3. Neste oppdatering kommer 16 april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå