AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 De siste månedene har jeg holdt på med en fyr, vi er begge i midten av 20 årene. Vi har det utrolig bra når vi er sammen og jeg merker jeg er blitt forelsket i han. For noen uker siden snakket vi litt sammen, han sa at han beklaget om han hadde gitt meg falske forhåpninger og at han egentlig ikke har tid til noe forhold. Jeg sa det var greit og at jeg ikke hadde tenkt på noe mer selv heller og det mente jeg oppriktig på den tiden. Vi ble enige om å bare ha det hyggelig når vi først sees. Det som har skjedd nå er at jeg har blitt forferdelig forelsket i fyren, det gjør så vondt for jeg vet at jeg ikke kan få han. Det er så vondt å gå rundt å ha disse følelsene inni meg, jeg går konstant rundt nedenfor og deprimert. Vet ikke hva jeg skal gjøre med hele situasjonen, men klarer ikke ha det slik. Har møtt andre gutter i mellomtiden og mange som er kjekkere enn han, men allikevel tar jeg meg selv i å sitte å tenke på han mens jeg er på date med andre gutter, samme hvor fantastiske de er. Han er i hodet mitt hele tiden og jeg holder på å klikke helt. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg fortelle til han hvordan jeg føler, regner med at utfallet blir at det aldri blir noe mer mellom oss da, det er det siste jeg vil og det er helt forferdelig vondt inn i hjerterota bare av tanken, siden jeg vet jeg kommer til å møte på han fra tid til annen. Jeg klarer ikke bare å droppe han å gi faen å aldri ta noe mer kontakt selv om det sikkert hadde vært det beste! Er så lei meg av hele greia og sliter med å fungere med alle disse følelsene inni meg. Jeg trodde jeg hadde vært forelsket før, men dette er det verste jeg har vært borti, til og med ikke tidligere kjærester har hatt denne effekten på meg. Regner med at det blir ekstra forsterket i og med at jeg vet at jeg ikke kan få han. Jeg ber om råd, hva i all verden skal jeg gjøre? Anonym poster: b2db3ddd3871eaf801b935469dd3327e
Gjest Tjorven1 Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 Vanskelig situasjon! Aner ikke hvordan det føles, men du burde kanskje fortelle han det? Det føles sikkert litt lettere da. Det er jo bedre å vite enn å bare sitte å lure. Uansett, lykke til :-)
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #3 Skrevet 22. mars 2013 Vanskelig situasjon! Aner ikke hvordan det føles, men du burde kanskje fortelle han det? Det føles sikkert litt lettere da. Det er jo bedre å vite enn å bare sitte å lure. Uansett, lykke til :-) Takk for det! Ja, er en veldig vanskelig situasjon, hadde aldri forutsett at jeg kom til å falle for han! Sånn vet jo man aldri. Jeg har tenkt på å fortelle det til han, men vi sees så sjeldent for tiiden. I tillegg er jeg en person som nesten aldri snakker om følelsene mine, så kan tenke meg det blir vanskelig å klare å fortelle det Anonym poster: b2db3ddd3871eaf801b935469dd3327e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå