Gå til innhold

Sports BH til store pupper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!!

Jeg lurer på hvor man får kjøpt sports-BH til store pupper? Bruker 80E i vanlige BH'er.

Har prøvd de sports-BHene fra H&M i str. L, men de er alt for små over puppene...

Tips? Helst ikke BH-er til over 400-500 kr. Ja, forresten i butikk gjerne!

Anonym poster: d8973bfb79f438bef35138af04bad2d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje Triumph har ? Noen som vet?

Skrevet

Change er den eneste butikken jeg har funnet som har kunnet tilby sportsbh'er utenom de aller vanligste størrelsene. Ville tatt en tur og sjekket! Jeg er kjempefornøyd med min og har lett i mange år etter noe som ville gi nok støtte.

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke vil legge litt penger i den, så vil du ikke få noe av ordentlig kvalitet. Det kommer litt an på hva slags sport du holder på med, men det er faktisk viktig å ha noe som gir skikkelig støtte. Jeg har selv endt opp med kroniske muskelsmerter etter perioder med mye trening uten skikkelig støtte. (ble kvitt det altså, men det tok sin tid) Jeg skjønner at ikke alle har råd til en BH til 500 kr, men jeg ville altså heller spart i ett år og kjøpt en, enn å kjøpe to dårlige på den tiden. Shock Absorber sine er kjempebr, det samme med Enell sin. Også kan du sjekke underverker.no

Og skal du ført kjøpe en god en: pass nå virkelig på at du får riktig størrelse. 80% av alle kvinner går med feil størrelse. Det påvirker også hvor godt en støtter.

Anonym poster: b172b97a30a4e1b1bdb0dc1d82772075

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har råd til en til 500 kroner, ja, bare ønsker ikke å bruke mye mer enn det dersom jeg ikke trenger.

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags sport er det du driver med da? Man trenger ikke samme type BH til yoga som til jogging...

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags sport er det du driver med da? Man trenger ikke samme type BH til yoga som til jogging...

Løping, fjellturer, roing og styrke.

Skrevet

Timarco får du Shock Absorber til 5-600 kroner. Det er absolutt verdt pengene! Min Shock Absorber er mye strammere i fisken enn bh-er fra Nike som er kjøpt på samme tid, til tross for at SA-en er brukt oftere og vasket oftere.

Skrevet

Signerer for shock absorber. Med mine 70FF trenger jeg faktisk noen som virkelig holder de på plass.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nike har de beste med mest støtte

Anonym poster: ee4666167c10590ab2ee1f3b3e5a3b07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...