Gjest nedfor Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 I helgen så var jeg og kjæresten min på fest, alle vennene våres var der pluss noen nye bekjentskaper. Alle hadde det gøy og alt var bra helt til kjæresten min dro meg til side og sa at hun ikke følte at forholdet vårt fungerte lengre, at vi ikke hadde noen "connection" lenger (ja, det var ordet hun brukte). Så derfor så slo hun opp, først så trodde jeg hun tullet, men hun sa unnskyld så gikk hun bort til en gutt, kysset han på kinnet og satte seg i armkroken hans. Jeg ble bare stående der og se på de en stund før jeg dro hjem. Jeg skjønte ikke hvordan dette hadde skjedd og hvorfor hun isåfall ikke hadde tatt opp dette tidligere, hvorfor slå opp på fest? Betydde jeg så lite for henne at jeg ikke fortjener en ordentlig edru forklaring engang? En kompis av meg som var der hadde konfrontert henne med at hun drev å kosa med en annen gutt, da sa hun at vi hadde slått opp. Så han ringte meg og jeg forklarte hva som hadde skjedd. Vi prata en stund, så prøvde jeg å sove, men det endte ikke så bra. Jeg har så mange spørsmå angående hva som skjedde, nå er hun blitt sammen med han fyren festen og så en kan jo lure på om det foregikk en stund bak min rygg. Jeg er så nedfor nå
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 Jeg har ikke noe mer konstruktivt å si enn: For en jævla bitch. Fy, så ekkelt gjort! 9
I Grosny Skrevet 22. mars 2013 #3 Skrevet 22. mars 2013 I helgen så var jeg og kjæresten min på fest, alle vennene våres var der pluss noen nye bekjentskaper. Alle hadde det gøy og alt var bra helt til kjæresten min dro meg til side og sa at hun ikke følte at forholdet vårt fungerte lengre, at vi ikke hadde noen "connection" lenger (ja, det var ordet hun brukte). Så derfor så slo hun opp, først så trodde jeg hun tullet, men hun sa unnskyld så gikk hun bort til en gutt, kysset han på kinnet og satte seg i armkroken hans. Jeg ble bare stående der og se på de en stund før jeg dro hjem. Jeg skjønte ikke hvordan dette hadde skjedd og hvorfor hun isåfall ikke hadde tatt opp dette tidligere, hvorfor slå opp på fest? Betydde jeg så lite for henne at jeg ikke fortjener en ordentlig edru forklaring engang? En kompis av meg som var der hadde konfrontert henne med at hun drev å kosa med en annen gutt, da sa hun at vi hadde slått opp. Så han ringte meg og jeg forklarte hva som hadde skjedd. Vi prata en stund, så prøvde jeg å sove, men det endte ikke så bra. Jeg har så mange spørsmå angående hva som skjedde, nå er hun blitt sammen med han fyren festen og så en kan jo lure på om det foregikk en stund bak min rygg. Jeg er så nedfor nå Du er nedfor nå, og det skal gjøre vondt en stund. Så går det en stund til, og du blir faktisk glad for at du er kvitt henne. Så går det enda en stund, og du finner roen, og slapper av som singel. Så går det enda en stund, og plutselig sitter du med ei jente i armene, som er på laget ditt fullt ut og stabilt, som du får full kommunikasjon med både fsisk og psykisk. 1
twang Skrevet 22. mars 2013 #4 Skrevet 22. mars 2013 Fy faen for en drittkjerring! Du er såret nå, men i ettertid så er du nok glad for å bli kvitt en drittkjerring som dette! 2
Peis Skrevet 22. mars 2013 #5 Skrevet 22. mars 2013 Fy faen, så rottent gjort! Jeg tror du skal være glad du er kvitt henne, slik at du kan møte ei ny ei
Gjest Beano Skrevet 22. mars 2013 #6 Skrevet 22. mars 2013 Det gjør vondt nå, men vær glad for at du slipper å ha et forhold til en kvinne som henne.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #7 Skrevet 22. mars 2013 Hvor lenge var dere sammen? Men det er uansett feigt å dumpe noen på fylla, og idiotisk å rett etterpå kaste seg i armene til en annen foran den nye eksen. Anonym poster: f48e8504c47c49d4ba488346543232bf
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 22. mars 2013 #8 Skrevet 22. mars 2013 Wow. Jeg håper dere er 14 år og vært sammen i en uke. For dette er da absolutt ikke måten man dumper noen på. Men nå vet du at hun er en drittkjerring og forhåpentligvis kan gå fort videre
Gjest O___o Skrevet 22. mars 2013 #9 Skrevet 22. mars 2013 Syns jeg så en lignende tråd før jul, men hvor jenta gjorde det samme foran men med ekskjæresten tilstede. Akkurat det samme scenarioet.
Gjest .-L-. Skrevet 23. mars 2013 #10 Skrevet 23. mars 2013 Burde ikke ofre henne en tanke. Kutt henne ut av livet.
Gjest nedfor Skrevet 23. mars 2013 #11 Skrevet 23. mars 2013 Hvor lenge var dere sammen? Men det er uansett feigt å dumpe noen på fylla, og idiotisk å rett etterpå kaste seg i armene til en annen foran den nye eksen. Anonym poster: f48e8504c47c49d4ba488346543232bf I litt over 3 år. Wow. Jeg håper dere er 14 år og vært sammen i en uke. For dette er da absolutt ikke måten man dumper noen på. Men nå vet du at hun er en drittkjerring og forhåpentligvis kan gå fort videre Vi er begge 21 år. - TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå