Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært en ekstremt sosial person med massevis av venner, tidligere var jeg mye ute på byen og ute generelt. Nå for tiden har jeg fullt opp med fulltidsskole, 70% jobb (nattevakt) trening, kjæreste, venner og familie så jeg har rett og slett ikke tid eller energi til å være så mye ute med venner lenger. Men det virker som han mener jeg begynner å bli kjedelig eller asosial fordi jeg ikke er like mye ute lenger. Han klager på at jeg må være mer med venner.. Jeg er med venner ca 2-3 ganger i uken, utenom når jeg jobber nattuke for da orker jeg rett og slett ikke. Da er det soving på dagen og jobb med skole på ettermiddagen/kvelden.

Men han får meg til å føle meg som et null som ikke strekker til i alle sammenhenger og ikke minst som en dårlig venninne.. :(

Er det noen som har noen synspunkter?

Anonym poster: 898f3b2bff3209490acffc0efb103885

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enkelt og greit burde kjæresten få deg til å føle deg bedre, ikke verre. Noe er feil når kjæresten gir deg dårlig selvfølelse.

Anonym poster: 57becc386840360bc894c05a77d63753

• Liker 2
Skrevet

Var ikke det en litt enkel konklusjon, AB?

Uansett, kanskje du skal prøve å få han til å se at du faktisk trenger å hvile litt noen ganger og at du faktisk har et temmelig hektisk liv. Og kanskje du skal prøve å prioritere litt annerledes slik at du kan være mer ute?

Gjest Kaffekrus
Skrevet

Er det noen som har noen synspunkter?

Anonym poster: 898f3b2bff3209490acffc0efb103885

Ja.

Alle har perioder der venner og sosialt liv må vike for studier og jobb. Du er der nå og det sier seg selv at du ikke kan være så sosial som ønsket.

Dette er bare for en periode og det burde ikke være vanskelig for kjæresten din å forstå.

Pass på så du ikke møter veggen.

Skrevet

Så teit han er. Du skal selvfølgelig bare holde på med ditt :) Mye bedre å være flink å jobbe og gjøre fornuftige ting enn å fly på byen hver helg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...