Gå til innhold

Hvem lyver mest? Menn eller kvinner?

Anbefalte innlegg

Gjest JakeGreen
Skrevet

I flere innlegg i dag får jeg inntrykk av at mange kvinner mener at menn generelt er uærlige, manipulative og lyver mer enn kvinner.

I call bullshit.

Etter min erfaring er en helt ærlig kvinne like sjeldent som en helt ærlig mann.

Diskuter!

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Vanskelig spørsmål, kanskje begge lyger like mye? Kommer vel annpå personen.

Endret av .-L-.
Skrevet

Jeg vil heller tro at kvinner og menn juger på ulike måter og områder.

Og dermed blir det vanskelig for ett kjønn å forstå når det andre juger.

Skrevet

I flere innlegg i dag får jeg inntrykk av at mange kvinner mener at menn generelt er uærlige, manipulative og lyver mer enn kvinner.

I call bullshit.

Etter min erfaring er en helt ærlig kvinne like sjeldent som en helt ærlig mann.

Diskuter!

Tror begge lyver like mye. Null tro på at kvinner lyver minst i all fall.

Gjest sophia21
Skrevet

I følge en undersøkelse for noen år siden var konklusjonen "menn lyver mer, men kvinner lyver bedre"

Les: Kvinner blir sjeldnere tatt i en løgn

Skrevet (endret)

I call bullshit.

Diskuter!

Det handler også om det regimet mange menn lever under. Plutselig blir du forhørt om du så på hallo-dama på nrk eller om du fantaserer om tampongene til libresse oppi rævva. De eier rett og slett ikke respekt for privatlivet til menn og de begrunner forhørene sine med barnslige emosjoner som at de er irriterte og fortjener å oppføre seg som en psykopatisk tankestalkende snok etc. Derfor lyver nok mange menn mye fordi de til stadighet blir presset opp i et hjørne.

Endret av en'krone
AnonymBruker
Skrevet

Alle har da noen hvite løgner/å utelate informasjon, det er helt normalt. Personlig erfaring er at menn lyver mer, lystløgn, narsissister, unnvikende løgn osv.

Anonym poster: 49f28132fcd5979db78357623a5b2b8a

Skrevet

menn lyver mest. kvinner lyver om større ting.

Skrevet

Toskaspørsmål!

Hureluddera lyg like mykje som dritsekkalfahannane, Men dei sjukeleg overvektige kvinnfolka kan likevel ta seg rom til å lyge meir enn det dei tufsete bitterkukane kan.

AnonymBruker
Skrevet

Toskaspørsmål!

Hureluddera lyg like mykje som dritsekkalfahannane, Men dei sjukeleg overvektige kvinnfolka kan likevel ta seg rom til å lyge meir enn det dei tufsete bitterkukane kan.

Speaking of bitterkuker…

Anonym poster: 944024071721bff80c6b03a191336422

AnonymBruker
Skrevet

Speaking of bitterkuker…

Anonym poster: 944024071721bff80c6b03a191336422

Og ellers da, hore? Full pulings i helga?

Anonym poster: 2086d87ce0e796e6bb89af719303b0fd

Gjest hogwash
Skrevet

"Men lie the most, women tell the biggest lies".

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...