Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg kan ikke. Det er dødsstraff. Jeg tror på kristendommen. Hva skal jeg gjøre? Jeg kommer til å miste alle jeg er glad i.. og kanskje blir jeg forfulgt?

Anonym poster: d385f7649093028eb5adbebc83b87917

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Du kan jo holde det for deg selv?

Som du sier så tror du på kristendommen. Punktum. Ingen kan tvinge deg til å tro på noe som helst, det er hjertet og hjernen som styrer- ikke vettet.

Uansett, så er religion noe såpass personlig at det bør angå deg selv og den guden/gudene/what so ever du tror på.

Alle rundt meg tror jeg er muslim, men når folk spør meg sier jeg bare at det er personlig! Og folk flest aksepterer det.

Lykke til videre :)

Anonym poster: 2c14ddfc67ede4bb057660ec8b4ebbfb

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg kan ikke. Det er dødsstraff. Jeg tror på kristendommen. Hva skal jeg gjøre? Jeg kommer til å miste alle jeg er glad i.. og kanskje blir jeg forfulgt?

Dødsstraff?

Er familien din utøvende muslimer som vil utestenge deg hvis du ikke ønsker å være muslim?

Om du er redd for livet ditt kan du ringe et krisesenter og spørre dem hva du gjør videre. De kan hjelpe deg med å ta i mot deg eller formidle videre til deg hvor det er best at du henvender deg, for videre hjelp i ditt spesielle tilfelle.

Anonym poster: 5fddcab86d9502780583671310000ae2

Skrevet

Bullshit. Det er ingen som kan effektuere noen dødsstraff over en apostat muslim i Norge. Og det har heller aldri vært gjort. De tilfellene man kjenner til, har alle sammen vært i de mer ekstreme sunnimuslimske statene. Men det kan jo godt være at du får trøbbel med familien.

Hvorfor du vil bytte en religion med en annen, er mer enn jeg forstår, men så har jeg aldri egentlig forstått hvordan det er mulig å ha en religion uten å legge hjernen sin på is.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...