Gå til innhold

Hva er det med damer som har seg med venninnenes menn ?

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde
Skrevet

For noe svikefullt da !! Er de sjalu, eller ??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

og hva med menn som har seg med kompisene sine da?

Skjønner i grunn egentlig ikke hvorfor folk skal bry seg om hvem andre har seg med

Anonym poster: de827051899b088c842ee62147b91eb6

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Kan du la dem være i fred? Single kvinner må få legge seg etter hvilke menn de vil. Pass på deg selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Akkurat det er vel ei ond handling. Tror nok det er mye sjalusi inn i bildet der. Ja, hvilken moral har slike damer... Finnes ikke ! Single kvinner og menn bør holde seg unna folk som er i forhold.Såpass respekt både for andre og seg selv bør de ha !

AnonymBruker
Skrevet

De som må legge seg etter andres ting, menn eller kvinner må ha store problemer med seg selv. De tror de er kule og modige. Sannheten er at de er svake puslinger uten ryggrad, uten moral og empati for andre enn seg selv. 0 selvtilitt og slitne folk! Avskum kaller jeg dem.

Anonym poster: 23b0e7da38e80e07b1c5e76d15938546

• Liker 3
Skrevet

De som må legge seg etter andres ting, menn eller kvinner må ha store problemer med seg selv. De tror de er kule og modige. Sannheten er at de er svake puslinger uten ryggrad, uten moral og empati for andre enn seg selv. 0 selvtilitt og slitne folk! Avskum kaller jeg dem.

100% enig med deg. Skitne avskum er de. Fysj :kvalm:

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Så enig i det du skriver !! De er egoistiske og uten empati, tvers gjennom onde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...