AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Jeg trenger en ny allværsjakke/skalljakke, og lurer i den forbindelse på om noen har anbefalinger å komme med? Jeg er jente, for øvrig. (Legger innlegget under sport og fritid, da jeg regner med å "halshugget" under klær og mote. Allværsjakke - Gud forby!! ). Bruksområde for jakken er hovedsakelig hytte-/fjellturer både på sommer og vinter. Hvilke krav bør man stille til en god jakke? Makspris: 4000 kr. Anonym poster: 9ae86134bcefa121cde959572b573794
Gjest Tigress Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 Eg ville satsa på ei av dei lettare jakkene til Bergans. Dei er funksjonelle plagg til ein rimeleg penge, og dei er ofte å finne på sal, for det er så utruleg mange modellar av dei.
Gjest bustyvel Skrevet 6. april 2013 #3 Skrevet 6. april 2013 Jeg har dårlig erfaring med Bergans. Lite klær for pengene mener jeg, men det er kun basert på egne erfaringer og bruk i fjellet i all slags vær. Jeg sverger til Berghaus. De har kanskje ikke så mange fancy skalljakke-modeller i spreke farger, men de holder iallefall uværet ute og lufter godt.
Frøken Smilla Skrevet 6. april 2013 #4 Skrevet 6. april 2013 Jeg sverger til Bergans. De har topp kvalitet, mener jeg, og jeg har brukt mitt Berganstøy i "allslags vær" og i alle mulige terreng. Vi er mye ute på tur, gjerne over flere dager av gangen. Berganstøyet mitt er det eneste som alltid holder meg varm og tørr nok når det blåser og står på som verst. Puster godt gjør det også. Mannen min sverger til Norrøna, og de har mye bra de også. Allikevel liker jeg passformen til Bergans bedre; de er litt mer tilpasset kvinnekroppen, synes jeg.
lighters Skrevet 6. april 2013 #5 Skrevet 6. april 2013 Jeg har en allværsjakke fra Henry Lloyd er utrolig fornøyd med den. Den puster godt, er vanntett og er ganske varm synes jeg, hvertfall. Eneste som er dumt er at det er mange fjortisser som har den jakka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå