Gjest Solemio Skrevet 26. mars 2004 #1 Del Skrevet 26. mars 2004 Har du erfaring med bruk av tøybleier? Kan du fortelle litt om det; pris, om det var mye arbeid, hvordan du behandlet dem, hvor ofte du vasket dem, hvor du kjøpte dem osv. Har du noen anbefalinger? Blir glad for svar, da jeg har veldig lyst til å bruke tøybleier på den lille som kommer i september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EvaL Skrevet 26. mars 2004 #2 Del Skrevet 26. mars 2004 Har ingen erfaring ved bruk av tøybleier, har ikke vurdert det til mine barn da jeg ser for meg at tøybleier må føles unødvendig tykke og ubehagelig å gå med for de små. I tillegg til at den altid vil føles våt og ekkel :-( Men jeg har som sagt ikke satt meg veldig inn i hvordan tøybleier fungerer, eller hvordan utvikling har vært på tøybleiefronten i de siste årene. Mulig jeg tar feil :-) Du kan jo sjekke ut disse linkene: www.nostebarn.no www.imsevimse.se http://www.krabaten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 26. mars 2004 #3 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg brukte selv tøybleier og plastsnipp, men husker desverre lite av det. Har blitt et normalt oppegående menneske (synes jeg selv i alle fall). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. mars 2004 #4 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg har såvidt vært borti tøybleier, og det var et grusomt vaske og tørkepes. Ja til papirbleier, som ikke er det minste mer miljøskadelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettan* Skrevet 26. mars 2004 #5 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg brukte selv tøybleier og plastsnipp, men husker desverre lite av det. Har blitt et normalt oppegående menneske (synes jeg selv i alle fall). Jeg brukte ikke tøybleier, men snippbleier som du nevner. Dette var vel den første utgaven av engangsbleier og de husker jeg faktisk at jeg brukte når jeg var liten. Grunnen var at bleien ble festet ved at man knøt en sløyfe ved hoftene og disse gnagde i perioder fælt. Spesielt innfor en litt stram bukse eller når bleia ble våt og tung og hang ned. Uansett, så handler det vel ikke om at man har blitt et oppegående menneske eller ikke, men om man vil sørge for at barnet sitt har en så behagelig bleie som overhodet mulig i den perioden hun/han er bleiebarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå