Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal møte en jeg aldri har møtt før nå i uka! Har snakket med han på nettet en stund, så dette kan bli skummelt. :P

Jeg aaner ikke hva jeg skal gå i. Hva ville dere gått for?

En thight dongeribukse og en skjorte, eller en topp? Funker vel kanskje ikke med skjørt nå når det er så kaldt.

Synes dere farget bukse er pene?

mini-trend-brightly-colored-jeans.jpg

Masse klare farger, eller mye svart eller hvitt? Hva er best nå på vinteren? Tiltrekker farger dere?

Anonym poster: 361bfbedb05e429f22de244069a27834

Videoannonse
Annonse
Gjest Naria
Skrevet

Jeg går i skjørt og kjoler hele året, er ikke noe problem det så lenge man har gode varme strømpebukser. Ta på deg noe du føler deg komfortabel med, det er mitt miste råd. Føler du deg fin er sjansen større for at andre også oppfatter deg som fin.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vet jo ikke hva han liker, bruk noe som gjør at du føler deg komfortabel og fin ja. Er ikke vit i å dolle seg opp hvis man ikke trives i det. Er det kjempe viktig at du følger moten?

Anonym poster: 311ec0880e7e375196fd2e9e220cc766

AnonymBruker
Skrevet

Joda, jeg skal gå i noe jeg synes er komfortabelt.. Ville bare høre andre sine meninger. Alle har jo noe favoritter de liker på det motsatte kjønn. Det har ihvertfall jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva hjelper det å spørre her? Vi kan ikke vite hvacdaten din vil like uansett. Så om alle her sier skjørt så kanxdet hende daten din ikke liker skjørt

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min synes det ser rart ut om jeg kler meg som om det skulle vært sommer ute. (Feks, kjole og en tynn strømpebukse). Så for all del, ikke kle deg som om det er sommer. Ta på deg en slim dongeribukse, fin topp og en blazer utenpå feks. Og et sjal om det er ekstra kaldt ;)

Du kan forsatt se pyntet ut selv om det er kjølig ute. Stæsj deg opp med øredobber, smykke eller armband. Og litt hæler på skoene dine er ikke feil.

Anonym poster: 684db23e5376dd9692cfdbef67d82abe

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min synes det ser rart ut om jeg kler meg som om det skulle vært sommer ute. (Feks, kjole og en tynn strømpebukse). Så for all del, ikke kle deg som om det er sommer. Ta på deg en slim dongeribukse, fin topp og en blazer utenpå feks. Og et sjal om det er ekstra kaldt ;)

Du kan forsatt se pyntet ut selv om det er kjølig ute. Stæsj deg opp med øredobber, smykke eller armband. Og litt hæler på skoene dine er ikke feil.

Anonym poster: 684db23e5376dd9692cfdbef67d82abe

Dette hjalp mye :) Tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...