Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har havnet i en vanskelig situasjon og trenger noen råd.

Gjennom en venninne av meg har jeg blitt med i hennes vennegjeng. La oss kalle min venninne Trine. Der har jeg fått en god tone med en av Trines venninner, la oss henne Kine. Jeg har så og si aldri tilbrakt tid alene med Kine, kun sammen med Trine og vennegjengen, men vi har en god tone og er faktisk naboer.

Vi skal reise på ferie om et par måneder, og jeg tok meg friheten og spørre om Kine ville mate kattene våre mens vi var på ferie, siden hun bor så nær. Hun sa ja og ville gjerne gjøre det. Så alt var ok.

Men nå har jeg nettopp fått høre fra Trine at det viser seg at Kine lider av både spiseforstyrrelse, angst og depresjon, og er for tiden innlagt på sykehus. Hun har visst vært ut og inn på sykehus, gradvis blitt verre og forholdet mellom Trine og Kine har blitt så ille pga sykdommen at de for tiden ikke lenger har kontakt.

Dette var for meg sjokkerende da jeg ikke ante noe om dette. Jeg synes forferdelig synd på Kine og håper hun får den hjelpen hun trenger. Men dette setter også meg i en litt vanskelig situasjon. Jeg kan ikke forvente at hun skal passe kattene våre lenger hvis hun er så syk, men Kine vet jo ikke at Trine har fortalt dette til meg. Jeg vet jo egentlig ingenting om dette.

Hva ville dere gjort her? Hvis noen andre skal mate kattene, så må vi nesten begynne å se oss om etter noen nå. Men hva skal jeg si til Kine? Trenger råd her!

Anonym poster: 0c33c09ec068525c4ec13b45fc520263

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Ta kontakt og si litt om kattene, hva dere forventer at hun skal gjøre. Da får hun anledning til å si fra selv områder det ikke passer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...