Gå til innhold

Klarer ikke å slutte å spise!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et problem som begynner å bli ganske alvorlig. Jeg kan spise og spise hele dagen, helt til jeg ikke har mer mat igjen. Spiller liten rolle hva det er, jeg spiser det jeg finner.

Egentlig har jeg lyst til å spise sunt og passe, og gå litt ned i vekt på en sunn måte, men jeg klarer ikke fordi jeg hele tiden tvangsspiser.

Spesielt når jeg er stressa eller lei meg eller angsten dukker opp skjer dette. Tenker at om jeg først har sprukket kan jeg like gjerne gi opp hele greia, også spiser jeg absolutt alt jeg finner. Jeg vil ikke være sånn! Jeg har ikke kontroll på det lenger, og har gått opp flere kilo. Er normalvektig fra før, men er livredd for å bli overvektig fordi jeg vil at kroppen min skal være sunn og ha det bra.

Noen som har noen gode tips? Noen som har opplevd/opplever det samme?

Takker på forhånd for eventuelle svar!!

Anonym poster: 394f159dbfc18dbf6bd146f9e1e41888

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo kjøpe mat for 1 og 1 dag i gangen?

Hvordan er det du spiser da? Er du sann som skipper frokost og lunsj, slik blodsukkeret ditt går kokko utover dagen?

AnonymBruker
Skrevet

Du bør oppsøkte skikkelig hjelp, for dette er ikke normalt. :klem:

Enten kan du henvende deg til fastlegen din, som kan henvise deg videre, eller du kan forsøke å kontakte IKS (Interessesenter for kvinner med spiseforstyrrelser, tror jeg). Jeg ville gjort dette så snart som mulig, før det utvikler seg videre. Lykke til.

Anonym poster: 0de14202477d5b1ebd7fa5304c538122

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...