Noraaa Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 (endret) Jeg lurer egentlig på hvilke farger som kler meg..jeg bruker alltid svart, det har blitt en slags vane for meg...når jeg skal kjøpe noe med farger ender det alltid opp med svart fordi jeg føler det er det enste som kler meg. jeg har brunt hår, mørkebrune øyne og er ganske lys i huden... anyone? Endret 21. mars 2013 av Noraaa
*Pixie* Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 (endret) Er du varm eller kald? Har du rosa eller gul undertone i huden? Kler du best gull eller sølv? Svart eller brun? Har du blå eller grønne blodårer på innsiden av håndleddet? Hvis du har gul undertone, kler gull og brun og har grønne blodårer er du varm, og kler varme farger. Hvis det er motsatt er du kald, og kler kalde farger. Endret 21. mars 2013 av PixieSky 1
Gjest Trappetroll Skrevet 22. mars 2013 #4 Skrevet 22. mars 2013 Er du varm eller kald? Har du rosa eller gul undertone i huden? Kler du best gull eller sølv? Svart eller brun? Har du blå eller grønne blodårer på innsiden av håndleddet? Hvis du har gul undertone, kler gull og brun og har grønne blodårer er du varm, og kler varme farger. Hvis det er motsatt er du kald, og kler kalde farger. Lite spørsmål, jeg har gul undertone, kler best sølv siden gull forsvinner litt i huden min, kler overhodet ikke svart. Men kler brunt. Blodårene mine er blå. Er jeg varm eller kald da?
*Pixie* Skrevet 22. mars 2013 #5 Skrevet 22. mars 2013 Det går ann å være nøytral eller en blanding. Hvis du vet alt om din egen hudtone og hva du kler, så er lurer du vel ikke på hvilke farger som kler deg, slik som ts spør om.
*Pixie* Skrevet 22. mars 2013 #6 Skrevet 22. mars 2013 (endret) Lite spørsmål, jeg har gul undertone, kler best sølv siden gull forsvinner litt i huden min, kler overhodet ikke svart. Men kler brunt. Blodårene mine er blå. Er jeg varm eller kald da? Det var meningen at det over skulle være svar til deg. Endret 22. mars 2013 av PixieSky
Gjest Trappetroll Skrevet 23. mars 2013 #7 Skrevet 23. mars 2013 Det går anne nøytral eller en. Hvis du vet alt om din egen hudtone og hva du kler, så er lurer du vel ikke på hvilke farger som kler deg, slik som ts spør om. Ok. Bare kom til å tenke på det når jeg leste svaret ditt. jeg vet hvilke farger jeg kler i hovedsak.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #8 Skrevet 31. mars 2013 prøv deg frem med grå toner og hvitt Anonym poster: 7034494a99f0088107a36df3d0a38dda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå