Gå til innhold

Hva er det med damer som roter med opptatte menn ?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

DET ER STYGT Å BANNE!!!!

Moralen er at du holder deg unna opptatte menn uansett ! Ingen har rett til å bryte inn i andre forhold. Det er veldig egoistisk.
Videoannonse
Annonse
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Men er et forhold verdt noe når mannen så lettvint har seg med andre damer?

Lurer jeg også på.

Det er han som har lovet deg monogami, ikke resten av verden. Du må bare rett og slett kunne stole på at mannen din ikke kommer til å knulle andre, ikke at alle andre kvinner ikke kunne funnet på å knulle mannen din.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel. Jeg har lov til å slenge fitta mi rundt over alt og tilby den til hvem som helst. Om en opptatt fyr velger å stappe kuken i den, så er ikke det mitt problem.

Anonym poster: b95ec93091fad09c62dd446eff5ac577

• Liker 8
Skrevet

Det virker som om forholdet ville ha vært rosenrødt hvis det ikke har vært for den fæle forførerinnen. Jeg tror heller at utroskapen er et resultat av et elendig forhold.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De gjør det fordi de er fulle av seg selv og tror de er mer spesiell for han enn kjæresten / kona.

Anonym poster: 478d71a768b840b2f960bca637b23ce3

• Liker 3
Gjest hansi
Skrevet

Her var det mange som følte seg truffet ! Mange som har presset seg inn på opptatt område.... Traff spikeren her TS !

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som om forholdet ville ha vært rosenrødt hvis det ikke har vært for den fæle forførerinnen. Jeg tror heller at utroskapen er et resultat av et elendig forhold.

Nei, det er en myte. Menn som bedrar har ofte veldig gode forhold. Mye vil ha mer.

• Liker 2
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Her er det vel snakk om å bli LURT da.

LURT? Herregud. Kjøper du den tusen år gamle unnskyldningen om huldra og hekser og djevelkvinner som lurer uskyldige kristne menn inn i synden mot deres vilje?

Hvis du vil snakke om luring så er det jo som oftest den utro mannen som står for det. Du har han som ikke forteller at han har kjæreste, han som sier de har åpent forhold, han som sier at dama er kjip, han som sier at forholdet så og si er over, han som sier det ER over når det ikke er det osv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

......

Er det bare jeg som er sånn at jeg dumper en mann hvis det viser seg at han har dame?

...også selv når han drar den: "men jeg liker deg så mye bedre, og forholdet er så dårlig"?

.....

• Liker 4
Gjest Skogstjerne
Skrevet

Dette dreier seg kun om en ting..... Personlige verdier og normer. I den ideelle verden hadde alle holdt seg unna andres kjærester, eiendeler eller andre saker som man kan ta fordi de kan komme med gode unnskyldninger og rettferdiggjøre.

Slik det er i dag blir mennesker som er naive, ærlige og godtroende kjørt over med dampveivalser når de oppdager at andre ikke spiller med samme spilleregler som dem selv. Sviket blir aller størst når den de trodde elsket dem heller ikke delte de sammme verdiene og normene.

Skrevet

Menn som bedrar, bedrar. Da kan det ikke være et godt nok forhold.

(beklager, skriver fra mobil, får ikke sitert innlegg jeg svarer på)

• Liker 2
Gjest RockOn
Skrevet

En singel kvinner kan virkelig ikke ødelegge et ekteskap med mindre mannen lar henne gjøre det. Det er ikke som om single kvinner er magnetiske og trekker til seg motvillige opptatte menn.

Det er mannen som har familie, og dermed ansvaret.

Helt enig!!

Men jeg må si at har du opplevd å bli bedratt selv, så gjør du det ikke mot noen andre. Du unner ingen den følelsen..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel. Jeg har lov til å slenge fitta mi rundt over alt og tilby den til hvem som helst. Om en opptatt fyr velger å stappe kuken i den, så er ikke det mitt problem.

Anonym poster: b95ec93091fad09c62dd446eff5ac577

Du hørtes jaggu sjarmerende ut..

Anonym poster: 5ae882c816cd3bd60269ee9da50d8986

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med kvinner å giftemål?

Hva er det med deg og kvinnehat?

Anonym poster: 5ae882c816cd3bd60269ee9da50d8986

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er den bedratte kona. Og jeg tror neppe elskerinnene kan forestille seg hvor vondt det gjør når de utsetter en hel familie for en sånn krise. Selvfølgelig er det mannen sin jobb å være trofast, men at en kvinne med åpne øyne går inn i et forhold til en gift mann, er rett og slett en egoistisk og tankeløs handling.

Jeg har bare forakt til overs for sånne kvinner.

Anonym poster: 076182db2744719623f4bd4f6ec4fde0

Ja, og helt uforståelig når min gifte mann roter i vei med en gift kvinne med barn! Og så tror begge at dette er den store kjærligheten... Tror det er to som får virkeligheten kraftig i fjeset etterhvert med bitre eks-er, venner som ikke synes dette er ok, familier som ikke synes det er ok og barn som i hvert fall ikke synes det er ok.

Utroskap må være en av de aller mest idiotiske måtene å bli et kjærestepar på! Alle ser jo på det "nye og lykkelige" paret med negative øyne!

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jwg antar TS selv (og mange av de nye gjester som har kommet til under debatten så langt) antageligvis har/har hatt en mann som nylig har vært utro ? :klo:

Det er ikke unaturlig å da overføre all skyld for feiltrinnet fra ham som hun kjenner og over på 'den ondskapsfulle, infame fristerinnen'.

Det er en ganske natulig reaksjonsform som fjerner noe av kaosfølelsen som ville oppstått dersom man hadde vært nødt til å gå inn på eget forhold og egenstyrke ved den mann som har sviktet.

Etter en stund, når situasjonen har roet seg og føles noe mer oversiktlig, vil evnen til å også skue innover komme tilbake.

Edit: Leif

Endret av Lille-pus
Skrevet

Utroskap må være en av de aller mest idiotiske måtene å bli et kjærestepar på! Alle ser jo på det "nye og lykkelige" paret med negative øyne!

Neida, det er bare den bedratte parten som er opptatt av utroskapsaspektet. Ingen andre bryr seg.

Ville det forresten vært OK om de hadde blitt kjærester uten å være utro først? La oss si at de møtes, faller for hverandre, skilles uten å være utro, blir kjærester. Blir historien bedre da?

AnonymBruker
Skrevet

Mange kvinner får større selvtillit av å "utkonkurrere" andre damer. Flørter de og får en gift mann på gli, så betyr det at de er bedre enn den kjæresten han har/kona/samboeren. På den måten hevder hun seg selv og sitt eget selvbilde. Man ser det også på damer som går med lite klær og er generelt utfordrende, hvordan de koser seg når de får opptatte menn til å snu seg etter dem.

Type "vi-menn"-damer er noen av de verste, patetiske, selvopptatte og jålete.

Mannen er selvsagt også en stakkarslig dust, og ingen av dem er noe å samle på.

Anonym poster: 41e8d03c353cdf8de04f551f47fe5cc2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

En singel kvinner kan virkelig ikke ødelegge et ekteskap med mindre mannen lar henne gjøre det. Det er ikke som om single kvinner er magnetiske og trekker til seg motvillige opptatte menn.

Det er mannen som har familie, og dermed ansvaret.

En mann som er gift og som faller for en annen kvinne, kan umulig ha elsket hun første godt nok.

Anonym poster: 4a1ee7d1be2ed7c95040ada4547e396f

• Liker 5
Gjest uAnonymbruker
Skrevet

En mann som er gift og som faller for en annen kvinne, kan umulig ha elsket hun første godt nok.

Anonym poster: 4a1ee7d1be2ed7c95040ada4547e396f

Enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...