Gjest METTE Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Det er så veldig ondskapsfullt ! Tenk hvor mye de ødelegger for andre, En ting er jo at disse mennene oppfører seg dårlig også, men hva er det med kvinner som bevist går inn og ødelegger forhold ? Ødelegger for barna og kona/damen til mannen, ja splitter en familie ? Gjør disse damene det, fordi de ikke klarer å få i seg menn på vanlig måte, eller er de onde bevisst ?
Gjest Lille-pus Skrevet 21. mars 2013 #3 Skrevet 21. mars 2013 (endret) Jeg tror faktisk ikke at majoriteten av disse kvinnene gjør det hverken for å være ondskapsfulle eller at de nødvendigivs gjør det med annen vond mening. De fleste av dem er vel så uheldige at de opplever en kanskje gjensidig forelskelse med en mann som alt er i et forhold. Nope, jeg har ikke vært der, men jeg har vært trøsteskulderen til en del av disse kvinnene og evner å se hvorfor de kom til å handle slik de gjorde og hvordan følelser kunne utvikle seg. Endret 21. mars 2013 av Lille-pus 16
Gjest fjellhamster Skrevet 21. mars 2013 #4 Skrevet 21. mars 2013 Mannen ødelegger jo like mye for seg selv?? Man er to i et slikt forhold, ergo er det ikke kvinnen alene som ødelegger en familie. 9
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #5 Skrevet 21. mars 2013 Jeg er den bedratte kona. Og jeg tror neppe elskerinnene kan forestille seg hvor vondt det gjør når de utsetter en hel familie for en sånn krise. Selvfølgelig er det mannen sin jobb å være trofast, men at en kvinne med åpne øyne går inn i et forhold til en gift mann, er rett og slett en egoistisk og tankeløs handling. Jeg har bare forakt til overs for sånne kvinner. Anonym poster: 076182db2744719623f4bd4f6ec4fde0 18
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 21. mars 2013 #6 Skrevet 21. mars 2013 Mannen ødelegger jo like mye for seg selv?? Man er to i et slikt forhold, ergo er det ikke kvinnen alene som ødelegger en familie. Teknisk er det vel kvinna han er sammen med som ødelegger alt med å gjøre det slutt? Hykleriet har ingen grenser på forumet. 1
Steinar40 Skrevet 21. mars 2013 #7 Skrevet 21. mars 2013 Først og fremst dreier det seg nok om dumskap. Og sannsynligvis manglende livserfaring på området. Tror de fleste lærer av gjøre en slik feil en gang. Selv om det alltid finnes unntak. 2
Gjest TE Skrevet 21. mars 2013 #8 Skrevet 21. mars 2013 Jeg er den bedratte kona. Og jeg tror neppe elskerinnene kan forestille seg hvor vondt det gjør når de utsetter en hel familie for en sånn krise. Selvfølgelig er det mannen sin jobb å være trofast, men at en kvinne med åpne øyne går inn i et forhold til en gift mann, er rett og slett en egoistisk og tankeløs handling. Jeg har bare forakt til overs for sånne kvinner. Anonym poster: 076182db2744719623f4bd4f6ec4fde0 Er så enig, slike kvinner er onde. Det er en regel; du holder deg unna opptatte menn!!!! Har også blitt bedradt, så dette vet jeg alt om. Fysj, for noen kvinnfolk !!!!!
Steinar40 Skrevet 21. mars 2013 #9 Skrevet 21. mars 2013 Teknisk er det vel kvinna han er sammen med som ødelegger alt med å gjøre det slutt? Hykleriet har ingen grenser på forumet. Er du like dum som du gir inntrykket av her? 11
Gjest Silje Skrevet 21. mars 2013 #10 Skrevet 21. mars 2013 Jeg må innrømme at jeg har rotet med en opptatt mann et par ganger. Kjæresten fant det aldri ut, og de er nå forlova. Jeg kan bare snakk for meg selv, men for min del tenkte jeg ikke på kjæresten i det hele tatt - og om jeg gjorde det så tenkte jeg at de ikke kunne ha det så bra siden han var utro. Den største grunnen var dog at jeg hadde kjærlighetssorg - fordi mitt "livs kjærlighet" hadde dumpa meg ut av det blå. Jeg var utrolig deppa og hadde en periode hvor jeg gjorde alt jeg kunne for å ha små øyeblikk hvor jeg IKKE tenkte på han som hadde knust hjertet mitt. Dessverre gikk det utover kjæresten til han jeg rota med (tror ikke hun vet om det, da), og jeg har selvølgelig dårlig samvittighet for dette i ettertid. Dette var kortversjonen
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 21. mars 2013 #11 Skrevet 21. mars 2013 Er så enig, slike kvinner er onde. Det er en regel; du holder deg unna opptatte menn!!!! Har også blitt bedradt, så dette vet jeg alt om. Fysj, for noen kvinnfolk !!!!! Hvorfor er det single kvinner plikt å holde seg unna andre kvinners menn`? Menn kan da velge selv hvem de vil være med. 13
Steinar40 Skrevet 21. mars 2013 #12 Skrevet 21. mars 2013 Er så enig, slike kvinner er onde. Det er en regel; du holder deg unna opptatte menn!!!! Har også blitt bedradt, så dette vet jeg alt om. Fysj, for noen kvinnfolk !!!!! Jeg mener som sagt at det dreier seg om dumskap hvis man gjør en slik feil en gang. Men skjer det gjentatte ganger så kan jeg være enig med deg i at det er ondskap.
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 21. mars 2013 #13 Skrevet 21. mars 2013 Er du like dum som du gir inntrykket av her? Skjerp deg. Det er helt latterlig at single kvinner skal få skylda for å ødelegge for det unaturlige forholdet de vil ha. Menn er skapt for å spre genene sine til flere. Det er mer naturlig å være utro enn å opprettholde et falsk, unaturlig forhold. 1
Gjest uAnonymbruker Skrevet 21. mars 2013 #14 Skrevet 21. mars 2013 En singel kvinner kan virkelig ikke ødelegge et ekteskap med mindre mannen lar henne gjøre det. Det er ikke som om single kvinner er magnetiske og trekker til seg motvillige opptatte menn. Det er mannen som har familie, og dermed ansvaret. 22
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2013 #15 Skrevet 21. mars 2013 Trenger ikke være dårlig forhold mellom de to ! Utroskap kan skje all,e i visse settinger.Jeg mener mange av de single damene som går etter opptatte menn på denne måten, har problemer med å skaffe seg menn på vanlig måte. Farlige damer, som kun tenker på seg selv, veldig, veldig egoistisk ! Og flesteparten av dem har problem med å holde på en mann. Derfor ødelegger de for andre, en slags sykdom vil jeg si...
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2013 #16 Skrevet 21. mars 2013 Trekk hodet opp av sanden og innse at det ikke hadde skjedd om ikke mannen ville det. Ikke fotvent mer av en fremmed kvinne, som noen ganger ikke engang vet msnnens status i starten, enn du forventer av den som har valgt å gjøre deg til sin familie. Hun svikter en moralregel, han sviker sine aller nærmeste, og barna hn har satt til verden. Det er bare mer behagelig å definere dette som hovedsaklig den andre kvinnens skyld.
Gjest toril Skrevet 21. mars 2013 #17 Skrevet 21. mars 2013 Disse kvinnene bruker sine knep for å få det som de vil, og mennene går rett i fella. De prøver seg ofte på menn som har vært lenge i forhold, og som er et lett bytte for ho som lokker med både det ene og det andre. Tragiske damer, håper det slår tilbake på dem selv ! I de fleste av tilfellene er det disse damene som byr seg frem; sylfrekt !!!!
AnonymBruker 42 Skrevet 21. mars 2013 #18 Skrevet 21. mars 2013 (endret) Festlig måte å vinkle det på! I like it :D Tipper årsaken er totalmangel på resoneringskraft og at det er en del av de samme damene som sitter her på KG og furter over at typen de "stjal" fra noen andre var utro mot dem selv :D Endret 21. mars 2013 av Beeblebrox 5
Gjest Chloè Skrevet 21. mars 2013 #19 Skrevet 21. mars 2013 Hva er det med gifte menn som roter med single kvinner?
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 21. mars 2013 #20 Skrevet 21. mars 2013 Disse kvinnene bruker sine knep for å få det som de vil, og mennene går rett i fella. De prøver seg ofte på menn som har vært lenge i forhold, og som er et lett bytte for ho som lokker med både det ene og det andre. Tragiske damer, håper det slår tilbake på dem selv ! I de fleste av tilfellene er det disse damene som byr seg frem; sylfrekt !!!! Åja hvilken felle er det? Som om få sex med en frigjort, sensuell kvinne er en felle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå