Minya Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Jeg er en av de sinkene som ikke har "smart"-telefon, jeg har derimot en ganske anvendelig Sony Ericsson z710i som jeg er ganske glad i. Nå, til problemet. T9-ordlisten har begynt å foreslå helt høl i hue bokstavsammensetninger når jeg skriver meldinger, så jeg lurte på om noen vet hvordan jeg resetter ordlisten til fabrikk-default. Jeg regner med at det kan gjøres ved å resette alt tilbake til fabrikkinstillinger, men da er det en høy risiko for at den samtidig sletter både ringetoner og mobiltemaer (en slags displaybakgrunn) i samme slengen. Noe som er litt dritt når man har hatt telefonen i syv år. Noen som vet?
*Pixie* Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 Kanskje det er skrivespråken som har endret seg? Da er det isåfall bare en instilling som må endres.
Minya Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2013 Kanskje det er skrivespråken som har endret seg? Da er det isåfall bare en instilling som må endres. Nei, har norsk som tastespråk, og har vært gjennom Mine Ord-ordlista, men jeg finner ingen innstilling som endrer eller reroller selve ordlista tilbake til original innstilling. Jeg kan sitte og prøve å skrive helt normale norske ord, og det som kommer opp som forslag er alt fra aglafs og ghpøsetgihn til kmkerjwh og øwerqwnsfa. Helt hull i hodet og ikke engang i nærheten av det ordet jeg hadde tenkt å skrive. oO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå