Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter ny vår- og høstjakke, og vil gjerne få litt inspirasjon. Hvilken jakke har du tenkt å kjøpe deg? Legg gjerne ved bilder og/eller linker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fjor hadde jeg denne fra Zara:

zara.jpg

Men jeg ble så lei av at alle i Oslo gikk rundt i grønn parkas med vinrødt skjerf fra Acne, så jeg solgte begge deler. Så nå trenger jeg en ny!

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg bruker ingen bestemt. Bytter mellom mørkeblå trench, skinnjakke, olajakke og (trommevirvel)... grønn parkas. :P

Men har lyst på en militærinspirert jakke.

Så en på freepeople som jeg egentlig vurderer å kjøpe, men siden jeg prøver å kjøpe mest mulig brukt, må jeg se om jeg finner på finn, bazar eller noe først. :) Dessuten var den grønn, og jeg trenger egentlig svart jakke mer..

Skrevet

Jeg har også den der fra Zara.. Ønsker meg egentlig den sorte kåpen fra Zara med glidelåser men den fikk jeg aldri tak i min størrelse. Venter spent på om Zara slipper noe fint, de bruker ikke å skuffe med jakkene.

Skrevet

Jeg bruker ingen bestemt. Bytter mellom mørkeblå trench, skinnjakke, olajakke og (trommevirvel)... grønn parkas. :P

Men har lyst på en militærinspirert jakke.

Så en på freepeople som jeg egentlig vurderer å kjøpe, men siden jeg prøver å kjøpe mest mulig brukt, må jeg se om jeg finner på finn, bazar eller noe først. :) Dessuten var den grønn, og jeg trenger egentlig svart jakke mer..

Jeg bruker også å tråle finn, bazar og bloppis i blant. Har kjøpt noe brukt fra de sidene, men noen ganger treffer jeg på skikkelig vanskelige selgere så går det en laaang stund før jeg gjør det igjen. Noen folk altså...

Skrevet

Jeg har også den der fra Zara.. Ønsker meg egentlig den sorte kåpen fra Zara med glidelåser men den fikk jeg aldri tak i min størrelse. Venter spent på om Zara slipper noe fint, de bruker ikke å skuffe med jakkene.

Enig! Når jeg er der vil jeg enten ha hele butikken eller ingenting. Tror det er fordi de får inspirasjonen sin fra forskjellige merker, så noen ganger er butikken full av ting jeg liker som ligner et merke jeg liker, og andre veien.

Er det denne du mener?

zara-coat.jpg

Skrevet

Jeg får ikke denne ut av hodet. Krysser fingrene for at de fortsatt har den i min str når jeg er tilbake i byen. Da skal jeg kjøpe den!

post-45977-0-22431300-1364144180_thumb.j

post-45977-0-21879900-1364144199_thumb.j

• Liker 1
Skrevet

Enig! Når jeg er der vil jeg enten ha hele butikken eller ingenting. Tror det er fordi de får inspirasjonen sin fra forskjellige merker, så noen ganger er butikken full av ting jeg liker som ligner et merke jeg liker, og andre veien.

Er det denne du mener?

zara-coat.jpg

Nei, denne. Kjøpte den men leverte den inn da den var for stor.. Angrer nå da det er bedre med en litt for stor jakke enn ingen jakke :)

zara.jpg?w=580

Skrevet (endret)

Nei, denne. Kjøpte den men leverte den inn da den var for stor.. Angrer nå da det er bedre med en litt for stor jakke enn ingen jakke :)

zara.jpg?w=580

Skal si fra om jeg ser den! Synes den er fin, men den lengden kler meg ikke, og synes ikke det er vits å bruke like mye som jakken koster hos skredder...

Endret av sara-ellis
Skrevet

Skal si fra om jeg ser den! Synes den er fin, men den lengden kler meg ikke, og synes ikke det er vits å bruke like mye som jakken koster hos skredder...

Ser den :) Krysser fingrene for at det kommer inn noe fint for våren!

Skrevet

Er det denne du mener?

zara-coat.jpg

Jeg har den. Digger den jakka!!

Skrevet

Hva tror dere om denne som vårjakke? :)

1exkix.png

Skrevet

Syntes den var skikkelig fin! Blir litt vanskelig å bruke den om du bruker mye brunt/jordfarger, men den ser fin ut den! :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror dere om denne som vårjakke? :)

1exkix.png

Fin! Hvor er den fra?

Anonym poster: 47e7c872d54a886d2410e0f3666eebba

Skrevet

Second Female :)! Bestemte meg for å kjøpe den, for jeg bruker aldri jordfarger. Bestilte den siste fra Zalando :)

AnonymBruker
Skrevet

klassisk trechcoat her

Anonym poster: a29584f4029efbf580449280b3cfb333

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...