AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Dette passer vel under generalisering tror jeg. For nå kommer en haug med generaliseringer fra meg. Når jeg har vært på kjøpesentere, har jeg lagt merke til at de som er i nærheten av her jeg bor har møkkete toaletter. Ikke alle toalettene såklart, men det er stadig vekk overraskelser i toalettene, og det ser man om man dessverre er nødt til å bruke dem. Avføring i doskåla, ikke dratt ned, eller avføring/urin klint og sølt utover dosetet, på gulvet eller veggene. Det er noe av det man kan se på disse ekle toalettene.. Som har vært utsatt for urenslige mennesker. På en videregående skole jeg går på er det alltid helt rent på toalettene. Aldri sånt. Og det er også i nærområdet, så blir veldig lokalt dette, mulig det er forskjellig fra sted til sted..? Men jeg har gått på 2 forskjellige vgs, begge har hatt fine toaletter, selv etter bruk. Til og med på barneskolen var det mye renere på toalettene enn på disse offentlige. Og jeg har også sett at det er mest voksne/gamle som går tur på disse sentrene. At det er et flertall av dem, faktisk. Ungdommene kommer jo en tur etter skolen, men i løpet av dagen er det mest voksne som har vært innom. En gang nylig var jeg dessverre på do på kjøpesenteret. Jeg hørte en person kom inn på do, satte seg ned og offet seg og.. ja, h*n hadde løs mage. Så tørket h*n seg og gikk rett ut i senteret. Uten å vaske hendene. Hørte tydelig at det var en godt voksen person. Gikk sikkert rundt videre og tok på all verdens ting da, potensielt med møkk på hendene? Ekkelt.. Er voksne mer urenslige enn ungdommer? Eller flyr det sånne halvgærninger på kjøpesentrene? Anonym poster: cb052e6e3cb317a8568fa576aeae67db
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 Folk er mer selvbevisste/usikre på VGS, det er mer vasking der, og på kjøpesentre er man gjerne distrahert og stressa. Forresten heter det mindre renslig, ikke mer urenslig. Anonym poster: 96a1df9104eb1f9fbccd2c14743e72c8 1
Gjest Skogmann Skrevet 24. mars 2013 #3 Skrevet 24. mars 2013 (endret) Kan bare snakke for meg selv, men jeg er mye mindre renslig nå (30 år) enn da jeg var 18. Da var jeg usikker og redd for hva folk skulle tro, nå gir jeg faen. Men pusser tenna da, og prøver så godt det lar seg gjøre å bæsje i dass. Endret 24. mars 2013 av Skogmann 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #4 Skrevet 24. mars 2013 På kjøpesenter kan ALLE som vil bruke toalettene, mens det stort sett er kun ungdommer på skoletoalettene. Det er også mer gjennomfart på senter, og de blir oftere brukt. Da sier det seg selv hvor det blir mest skittent. Det har også noe med hvor ofte det blir rengjort å gjøre. Anonym poster: 4b9be83dfd4225704e9e954dbd753d44 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå