Ciara Skrevet 21. mars 2013 #1 Del Skrevet 21. mars 2013 Er det forferdelig upraktisk? Vi skal ha granittbenkeplate med underlimt kum, og nå lurer jeg på om jeg skal ta en i stål eller svart kompositt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 21. mars 2013 #2 Del Skrevet 21. mars 2013 Vi har svart kum, den er ikke "fryktelig upraktisk", jeg bruker den som en vanlig kum. Nå er den vel brukt i 5-6 år, jeg ser ett merke på den, antagelig etter en for varm kjele eller panne, men ellers er den fortsatt fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Midnattsol Skrevet 22. mars 2013 #3 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg har sort oppvaskkum, og kan ikke se noen bakdeler med den. Har faktisk ikke tenkt på at det kan være noen bakdeler, heller motsatt Vi har sort granittbenkeplate, så det ble naturlig å ha sort kum også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 22. mars 2013 Så bra Hvilken type kum er det, vet du det? Jeg bare lurer på hvordan overflaten er, men jeg antar den er lett å vaske siden det tross alt er en kum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 22. mars 2013 #5 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg må bare le. Folk skal ha så mye jålete og rare saker. Det er jo ingen tvil om at landet flommer over av penger, når man ser hvor mye rart folk er opptatt av. Jeg ser for meg andre helt unyttige påfunn i bolig og innredning-sammenheng: - Speilbelagte vegger inne i benkeskapet (under oppvask-kummen). (evt. svarte matte plater så man ikke ser en døyt). - Gullfargede hyller i kjøleskapet (evt. messing). - Egen mønsterdesign på den roterende glasstallerkenen i mikrobølgeovnen. (f.eks. logo/privat våpenskjold). - Fancy shabby shitt remote-stativ for å ha i stua (fjernkontrollene...). ...nei, nå må jeg nok gi meg før jeg får en høy hæl i stortåa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 22. mars 2013 Tre tanker til deg, slask: 1) Svarte vasker er ikke nødvendigvis dyrere. 2) Du er på Hus og hage-forumet. Hva forventer du at vi diskuterer? Bistand til u-land? 3) Hvis du synes temaet er latterlig, er det ikke da enda latterligere å svare på det? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 22. mars 2013 #7 Del Skrevet 22. mars 2013 Tre tanker til deg, slask: 1) Svarte vasker er ikke nødvendigvis dyrere. 2) Du er på Hus og hage-forumet. Hva forventer du at vi diskuterer? Bistand til u-land? 3) Hvis du synes temaet er latterlig, er det ikke da enda latterligere å svare på det? Good one Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 22. mars 2013 #8 Del Skrevet 22. mars 2013 Nå diskuterer vi bare farge og materiale på en dings man må ha på et kjøkken. Og helst noe som som vare i mange år. Priser på de ulike alternativ vet jeg ingenting om.. Men for all del, om du vil kalle dette unyttig, Slask, så be my guest. Når det gjelder renhold, så slipper jeg å pusse stål, og vasken får en omgang med jif kjøkken spray daglig, og litt jif om det trengs. Jeg vet ikke hvilket merke det er på vår vask, vet jeg ikke, kjøkkenet var sånn når vi kjøpte huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå