Gå til innhold

slettet hun meg pga dama?

Anbefalte innlegg

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Prata med ei på treningssenteret rett før stengetid i går. Fikk en god tone så jeg prata med henne i dag og å fikk navn og nr. Sa hu kunne adde meg på fb hvis hu ville siden jeg regnet med hu ikke kom til å tørre. Vet hvordan jenter er liksom. Men det gjorde hun så måtte akseptere bare. Prata med henne for ca en halvtime siden men hu var kortfatta helt plutselig og sa hu måtte gjøre noe. Nå har hu sletta meg. Slo meg at jeg fortsatt står oppført med kjæresten i forhold så tror dere det var grunnen? Jeg syns denne jenta er dritfin og akkurat min type. Hvordan kan jeg få retta opp inntrykket og forklart henne situasjonen? Skal jeg adde henne, sende melding, eller vente til jeg møter henne face to face?

Må nevnes at jeg og dama har planlagt å slå opp altså. Men vi har ikke tatt den store praten enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å slå opp med dama di, før du prøver deg på en ny en. Hadde nok gjort akuratt det samme om jeg var henne. Det høres ikke så bra ut at du sier til henne "hei hvis du bare venter litt, så skal jeg snart slå opp med dama mi"

• Liker 33
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet (endret)

Hva med å slå opp med dama di, før du prøver deg på en ny en. Hadde nok gjort akuratt det samme om jeg var henne. Det høres ikke så bra ut at du sier til henne "hei hvis du bare venter litt, så skal jeg snart slå opp med dama mi"

Skal si at vi ikke har offentliggjort det enda. Situasjonen er kinkig. Dama er bortreist og den andre dama blir fort plukka opp av noen andre. Utrolig at hun er singel. Så er bare det at jeg å dama ikke har offentliggjort noe.

Endret av Kalkunkrøll
Skrevet

Skal si at vi ikke har offentliggjort det enda. Situasjonen er kinkig. Dama er bortreist og den andre dama blir fort plukka opp av noen andre. Utrolig at hun er singel. Så er bare det at jeg å dama ikke har offentliggjort noe.

Du må bare vente. Du setter deg selv i ett dårlig lys ovenfor henne ved å flørte med henne nå. Hun vil nok ikke bli sammen med en fyr som flørter med andre i ett forhold. Uansett hvor vannskelig og merkelig sitvasjonen er.

• Liker 3
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Du må bare vente. Du setter deg selv i ett dårlig lys ovenfor henne ved å flørte med henne nå. Hun vil nok ikke bli sammen med en fyr som flørter med andre i ett forhold. Uansett hvor vannskelig og merkelig sitvasjonen er.

Jaja vente ja? så hu får mer grunn til å tro at jeg er for opptatt til å fly etter henne?

Skrevet

Jaja vente ja? så hu får mer grunn til å tro at jeg er for opptatt til å fly etter henne?

Nei, du viser bare at du er voksen nok til å vente på at forholde du allerede har er over.

• Liker 3
Skrevet

Ingenting hadde fått meg til å få et bedre inntrykk av deg om du fortsatt var sammen med ei annen jente. Det at du faktisk flørter med ei annen mens du er i forhold er noe mange tar avstand fra og ser nok for seg at du er en som ikke tar "forholdene dine" seriøst. Hadde slettet deg tvert jeg også.

Synes ikke du virker som noen sympatisk fyr uansett så gjør denne jenta en tjeneste å la henne være i fred. For mange menn som deg der ute altså!

Skrevet

Kalkunkrøll, hvis du viser denne debatten til begge damene, så kan det gi en respons.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig var det derfor hun sletta deg. Pluss kanskje at hun ikke likte deg, vi vet jo ikke hvordan samtalen gikk, godt mulig hun fikk et dårlig inntrykk av deg, mange som får dårlig inntrykk av de som skriver dårlig feks. Jeg hadde gjort det samme. Uansett om jeg ikke var ute etter noe seriøst hadde jeg ikke giddet noen som prøvde seg på andre mens de var i et forhold. Da er man desperat.

Nå har du forøvrig prata i en evighet om å gjøre det slutt med "dama", kanskje på tide snart? Er vel ikke så mye at dere ikke har offentliggjort det ennå som at hun ikke kan lese tankene dine.

Anonym poster: c03497a598fa0868668ca0ee59bea9e9

• Liker 4
Skrevet

Må nevnes at jeg og dama har planlagt å slå opp altså. Men vi har ikke tatt den store praten enda.

Hvorfor så fort i svingene? Ta praten med "dama" først, og så, når du er singel, kan du gjenoppta kontakten. Tenker jeg, iallefall.

• Liker 1
Skrevet

Beklager hvis dette oppfattes som uhøflig, men: Wtf?

• Liker 2
Skrevet

Hadde jeg vært treningssenterdama, hadde oddsene dine hos meg vært lik 0. Dette fordi:

1. Jeg ville gått utifra at jeg uansett kun var en rebound for deg

2. At du ikke er mann nok til å gjøre det slutt med dama di før du flyr etter nye damer, viser at du er lite trofast i tillegg til at du er feig som f, hvilket uansett vil føre til problemer før eller senere.

konklusjon: glem hele dama, slå opp med din nåværende dame, og ta singellivet med ro. Ikke rush inn i noe nytt.

• Liker 8
Gjest -Ninni-
Skrevet

Spiller ingen rolle hva du har tenkt til å gjøre ift. nåværende, hva skjer den dagen du tenker å gjøre det slutt med treningssenterdama? For meg hadde du vært historie.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde fått et veldig 'godt' inntrykk om en dude flørta med meg på treningssenteret, ba om navn og nr. + ymta frampå om at jeg kunne/måtte adde ham på Facebook, og så - TA-DA; he's in a fucking relationship. Lykke til med å rette opp dét førsteinntrykket. Snakk om å fremstå som tidenes største manwhore/player.. :murvegg:

• Liker 9
Skrevet (endret)

Nå har du fått så øra flagrer av oss. Men egentlig har du bare gjort det veldig mange gjør. Forholdet ditt har visna. Du har havnet i en uferdig avslutningsfase, og du har blitt begeistret for ei jente. Så blir du så ivrig at du inviterer henne til faceboka di før den er ryddet klar. Litt løpske hormoner kanskje, men sånn er livet.

Du har fått en imouls fra treningsama, såpass at du vet at du skal avslutte med henne du hadde tenkt å avslutte med. Det er som det er. Du vet hva du må gjøre.

Når avslutningen er gjort og ditt hjerte er rent, så er du igjen klar til å flørte med rent hjerte, og ren facebok. Slapp av. Treningsdama ble skeptisk, men dere skal sikkert trene mer. Du vet at hun ikke er noen rebound, for du vet at hun er noe mer. Men hun kan ikke vite det ennå.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Seriøst, slå opp med dama di din store pingle!

Hu er bortreist. Jeg skal gjøre det skikkelig.

AnonymBruker
Skrevet

Vent til du har gjort det slutt med dama di!!!!!!!!

Anonym poster: 742f821e332d01354d6ed6332acf80c3

AnonymBruker
Skrevet

Hu er bortreist. Jeg skal gjøre det skikkelig.

Det er vel litt sent å skulle gjøre det skikkelig nå? Dette er den andre tråden på noen få dager hvor du forteller om dine mislykka forsøk på å sjekke opp andre damer.

Anonym poster: a0dea6cb1fd46e73d40b6a4c893e393b

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Det er vel litt sent å skulle gjøre det skikkelig nå? Dette er den andre tråden på noen få dager hvor du forteller om dine mislykka forsøk på å sjekke opp andre damer.

Anonym poster: a0dea6cb1fd46e73d40b6a4c893e393b

Herregud!!!! Det var jo ikke meninga å høvle over dama i kveld heller da. men lar jo svarte ikke en sjanse gå fra meg når den byr seg. Dama blir snappa opp fort.

AnonymBruker
Skrevet

Når avslutningen er gjort og ditt hjerte er rent, så er du igjen klar til å flørte med rent hjerte, og ren facebok. Slapp av. Treningsdama ble skeptisk, men dere skal sikkert trene mer. Du vet at hun ikke er noen rebound, for du vet at hun er noe mer. Men hun kan ikke vite det ennå.

Det er greit nok. Problemet er at treningsdama (i følge ts) har massevis av tilbud. Hvorfor skulle hun vurdere taperen som hopper fra dame til dame og ikke har vett nok til å rydde i facebooken sin først?

Som dame med ok mengde tilbud: jeg hadde avskrevet han straks. Pen å se på, ikke noe innhold. Neste ver så god! Denne "karen" kan noen som ikke får noe bedre ta til takke med.

Tøft marked der ute, ts. Bedre lykke neste gang. ;)

Anonym poster: 192274bf3739f46b1e442d36a9b7f0d6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...