Gå til innhold

andres innlegg i div grupper dukker opp hos meg, på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er med i noen kjøp- og salggrupper på facebook. Og i det siste har ett og annet innlegg folk har publisert i disse gruppene dukket opp på newsfeeden min. Det skjedde jo før også, men da gjaldt det personer jeg hadde på vennelisten. Nå dukker helt ukjente folks innlegg opp på min side.

I dag var hele newsfeeden min full av ukjente folk som skulle selge diverse dilldall. Er det noen andre som har opplevd dette? Det er fryktelig irriterende. Jeg har jo slått av for varsler i alle gruppene, men det skjer likevel.

Må jeg melde meg ut av gruppene for å slippe unna?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er noen av vennenne dine som har likt innleggene? Da pleier det å komme opp hos meg. Eller så får jeg reklame for mye dritt på newsfeeden uten å være med i noen grupper.

Anonym poster: 2eb457d320e3256dd4cbf96371d32669

Skrevet

Kanskje det er noen av vennenne dine som har likt innleggene? Da pleier det å komme opp hos meg. Eller så får jeg reklame for mye dritt på newsfeeden uten å være med i noen grupper.

Anonym poster: 2eb457d320e3256dd4cbf96371d32669

Nei, det er ikke det, da står det jo alltid "Trine liker et innlegg på Salgssiden" over (eller noe lignende)

Skrevet

andre som opplever dette?

AnonymBruker
Skrevet

andre som opplever dette?

Ja jeg opplevde dette for noen dager siden. Jeg bare skjulte innleggene som kom opp, og det har ikke skjedd igjen.

Anonym poster: 9e218ad1639853498de8d0d185bb15bf

Skrevet

Ja, jeg har også lagt merke til det. Må være en ny oppdatering på facebook.

Skrevet

ja, jeg irriterer meg over det samme! Er ikke interessert i disse annonsene (og hadde jeg vært det, så hadde jeg klikket meg inn i gruppa det gjaldt).

Kan man endre innstillingene slik at man slipper å få disse oppdateringene opp?

Skrevet

Ja jeg opplevde dette for noen dager siden. Jeg bare skjulte innleggene som kom opp, og det har ikke skjedd igjen.

Anonym poster: 9e218ad1639853498de8d0d185bb15bf

Takk for tipset, da prøver jeg det neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...