Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #1 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg har det siste året ikke kunnet bevege meg noe særlig. pga sykdom. Det lengste jeg har gått er en 10min tur to ganger i uken... I løpet av dette året har kroppen min forfallt. Jeg har ikke lagt på meg nevneverdig (kun 5kg) men kroppen min har blitt full av cellulitter og kondisen er lik null. Noen tips til hvordan jeg skal få tilbake min gamle kropp? Er det sjanse for at jeg ser resultater fortere enn "normalt" siden jeg går fra ingen aktivitet til å begynne å trene? Jeg har en trimsykkel stående hjemme. Det er det eneste, bortsett fra den tenkte jeg å bruke øvelser hjemme. Håper virkelig noen vil hjelpe meg. Er så trist å tenke på at jeg var stram å fin for bare ett år siden og nå er helt knudrete.. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 26. mars 2004 #2 Del Skrevet 26. mars 2004 Begynn å tren igjen, men vær forsiktig i starten. etter en måned uten trening pga sykdom måtte jeg forsiktig begynne å bevege meg igjen, gjorde den feilen at jeg begynte rett på fort gange i 30 minutter, jeg kan love deg at musklene mine skrek dagen etterpå. begynn med 10 minutters gåtur på et fast tidspunkt hver dag, øk litt fra uke til uke. ikke begynn på trimsykkelen eller noe annet før du tåler rask gange i en time uten å bli støl dagen etterpå. ellers risikerer du bare å overbelaste kroppen din. etterhvert vil du nok se og føle resultater. for huden kan du jo begynne å drikke rikelig med vann og passe på at du spiser sunne og små måltider gjennom hele dagen. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå