Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Som overskriften sier så har jeg et veldig tørt hår, som knekker i tuppene. Det er nok fordi jeg har farget og bleket håret mitt veldig mye oppgjennom årene, gått mye fra brunt til blondt osv..

Men nå har jeg ikke farget håret mitt siden juni, og jeg klipper tuppene mine jevnlig. Til tross for at jeg klipper håret mitt, så knekker det uansett. Nå har jeg en ettervekst på omtrent 10 cm (ikke så veldig fint), men det virker som det håret som fortsatt er farget rett og slett er ødelagt med tanke på at det bare knekker. Hva tror dere? Er det noe jeg kan gjøre, bortsett fra å klippe av meg alt håret?

Jeg brukte Redken extreme-serien en periode, men håret mitt reagerte veldig negativt på den, og ble bare enda verre. Nå venter jeg på shampoo og balsam fra Joico moisture recovery (for tørt hår), og i tillegg har jeg proteinkur fra Joico og fuktighetskur fra Redken all soft som jeg bruker.

Har dere noen tips til gode produkter som hindrer at håret knekker? Eller andre tips for å få et sunt og langt hår? Håper noen kan hjelpe meg :)

Anonym poster: 1d04ec02536fba9646c1fb3c067b5dd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk en god fuktighets kur og olje i tuppene hjelper neg mye.

Skrevet

Bruk en god fuktighets kur og olje i tuppene hjelper neg mye.

Takk for svar :) Har hørt mye bra om moroccanoil, kanskje den vil hjelpe.
Skrevet

Takk for svar :) Har hørt mye bra om moroccanoil, kanskje den vil hjelpe.

Den er veldig bra ja og lukter godt. Jeg har en olje fra joico nå den er helt grei,men liker helt klart marocan oil best. Dette fungerte veldig bra på meg og jeg angrer at jeg ikke begynte med dette før for jeg måtte klippe av over 10 cm fordi det var så tørt.. Jeg bruker fuktighetskuren til joico og denne joico oljen da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...