Tyren Skrevet 26. mars 2004 Forfatter #21 Skrevet 26. mars 2004 Jeg er vel egentlig ganske så enig med både *Arwen* og Minniepus at det ikke spiller noen rolle hva som skjer med kjolen, men litt sentimental er jeg i forhold til den allikevel kjenner jeg
¤Tiili¤ Skrevet 26. mars 2004 #22 Skrevet 26. mars 2004 Samma hvem som kjøper den, så lenge jeg hadde fått den prisen jeg satte.
Transe Skrevet 27. mars 2004 #23 Skrevet 27. mars 2004 Hei. jeg liker brudekjoler og har flere. Jeg har ikke møtt noen som ikke ville selge kjolen til meg, men det er ikke alle kjoler jeg liker heller. Har prøvd mange, og bare møtt forståelse.Om ikke kjolen er annonsert med bilde, vil jeg få den beskrevet i telefon slik at jeg kan gjøre meg ett inntrykk før jeg ser på den og prøver. Den som selger kjolen til meg skal vite at den får den beste behandling og at jeg blir lykkelig om enn ikke som brud.
Gjest Tex Skrevet 27. mars 2004 #24 Skrevet 27. mars 2004 ANGST Vil ikke at noen skal klippe i kjolen min !! Vet ikke om jeg "tørr" å selge jeg nå Tex..... Ok, jeg gir meg. Jeg så en annonse på nett i går, der en mann etterlyste en brudekjole han skulle ha til "en sammenkomst" som han kalte det. I dag sitter han og venter på bilder av min karnevalskjole. Men min ekte vidunderlige kjole selger jeg ikke til hverken man eller kvinne. Og jaggu kan det hende at jeg skal klippe i den selv
Vendelin Skrevet 27. mars 2004 #25 Skrevet 27. mars 2004 Dersom man bestemmer seg for å selge er det vel likegyldig hvem som kjøper :-? Om noen vil klippe i den, sy den om eller whatever...so what! Hvis man i det hele tatt tenker at "å stakkars kjolen min" ville jeg tenkt meg om en gang til om jeg i det hele tatt vil selge Uansett har du fortsatt dine gode minner av kjolen din..de følger jo ikke med på salget
meta Skrevet 27. mars 2004 #26 Skrevet 27. mars 2004 INGEN får kjøpe min kjole. Men jeg tror jeg heller ville solgt til en mann. Han kan da umulig bli like fin i den som jeg
@shygirl@ Skrevet 27. mars 2004 #27 Skrevet 27. mars 2004 Dersom man bestemmer seg for å selge er det vel likegyldig hvem som kjøper :-? Om noen vil klippe i den, sy den om eller whatever...so what! Hvis man i det hele tatt tenker at "å stakkars kjolen min" ville jeg tenkt meg om en gang til om jeg i det hele tatt vil selge Uansett har du fortsatt dine gode minner av kjolen din..de følger jo ikke med på salget Akkurat det jeg skulle skrive selv.... Kunne ikke vært mer enig...
Snorkie Skrevet 27. mars 2004 #28 Skrevet 27. mars 2004 Dersom man bestemmer seg for å selge er det vel likegyldig hvem som kjøper :-? Om noen vil klippe i den, sy den om eller whatever...so what! Hvis man i det hele tatt tenker at "å stakkars kjolen min" ville jeg tenkt meg om en gang til om jeg i det hele tatt vil selge Uansett har du fortsatt dine gode minner av kjolen din..de følger jo ikke med på salget Jeg vet ikke om jeg skal selge enda, men om jeg gjør det så er jeg enig i det Vendelin skriver.
Lullu Skrevet 28. mars 2004 #29 Skrevet 28. mars 2004 Samme for meg hvem som kjøper kjolen min. Skal jeg gå inn for å selge den, blir jeg super-glad bare jeg får solgt den jeg.
Gjest Tex Skrevet 28. mars 2004 #30 Skrevet 28. mars 2004 Har solgt kjolen min til en mann for 2000 kroner Han fikk med et slør og var kjempehappy.....
Gjest Madley Skrevet 29. mars 2004 #31 Skrevet 29. mars 2004 Jeg skal ikke selge kjolen min til noen jeg. Den kan brukes til andre ting også, feks bruker overdelen til en pen bukse. Men så har jo ikke jeg en brudekjole heller da...
Gjest MrsL Skrevet 29. mars 2004 #32 Skrevet 29. mars 2004 For meg er det det samme hvem kjøperen er.........
Gjest Madden Skrevet 29. mars 2004 #33 Skrevet 29. mars 2004 Jeg har ikke lagt kjolen ut for salg enda, men kommer til å gjøre det, og da spiller det ikke noen rolle for meg hvem som kjøper den! Den har gjort nytten sin for meg, og uansett hvem som får den gjør den sikkert nytte for den også (uansett intensjon! )
camie Skrevet 24. april 2004 #34 Skrevet 24. april 2004 Hvordan gikk det da Tyren, fikk du solgt kjolen din??
-ida- Skrevet 24. april 2004 #35 Skrevet 24. april 2004 Hvis en mann vil kjøpe den så hvorfor ikke, om jeg skal selge kjolen min er det likegyldig for emg hvem som går med den. Jeg vil jo ikke ha den lenger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå