Gå til innhold

Ville du ha solgt kjolen din til en mann ?  

1. 1. Ville du ha solgt kjolen din til en mann ?

• Ja
      28
    • Nei
      9
    • Vet ikke
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

solgt brudekjolen din til en mann ???

Jeg har nemlig en mannlig kjøper på kjolen min... og jeg er helt overbevist om at han skal bruke den selv, :roll: bla fordi han vil ikke ha med slør, tiara og veske...

Han virker seriøs nok, ikke som en annen fyr som ville prøve, men som virket skikkelig slibrig... :o

Forøvrig - hvis han kjøper til prisen jeg har satt, så er det ikke noe problem for meg, så lenge jeg får solgt den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det noe å si hvilket kjønn kjøperen er da? Jeg hadde solgt den til den som byr høyest for den.

Skrevet

Nei, men jeg ville ikke solgt kjolen min til noen.

Men ihvertfall ikke til en mann...... :tunge1:

Skrevet

Hvorfor ikke??

spiller da ikke noe rolle hva han skal med den??

Gjest Madley
Skrevet

Det er ikke han fyren som samler på kjoler da?

Skrevet

Klabert..hvem som kjøper er meg klinkende likegyldig, bare jeg får det jeg vil for den :-D

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke gjort. Jeg vet ikke om jeg skal selge min, men om jeg skal så vil jeg at den skal brukes til det den er ment for :ler: Og at den bidrar til at en annen jente føler seg like vakker i den som jeg gjør

Skrevet

Jeg hadde vel gjort det om jeg trengte pengene, men ikke hvis det var en jente som var villig til å gi like mye. Ok, så får man pengene, men synes det er litt hyggeligere å vite at en kjole som har vært så viktig for meg også kan være det for en annen brud.

Skrevet

Det slo meg også.

Og forøvrig bryr det meg ikke hvem som evt kjøper kjolen min. Bare jeg får penger for den (hvis jeg selger).

Gjest Madam Felle
Skrevet

Spiller ingen rolle hvem som kjøper kjolen min, så lenge de betaler den prisen jeg setter på den.

Skrevet

Det kommer kanskje litt an på hva slags forhold man har til kjolen sin også?

Hadde jeg i utgangspunktet synes det hadde vært trist å skulle selge den, hadde jeg ikke solgt den til en mann. Da hadde jeg villet vite at ei annen jente skulle ha den på på dagen sin og være like fornøyd som meg...

Men hadde jeg synes det hadde vært greit å selge og var desperat etter å få solgt den, så hadde jeg solgt den til den med høyest pris (uansett mann eller kvinne).

Skrevet

Det er ikke han som samler De har ikke samme navn. :ler:

Jeg synes det er litt trist å kanskje skulle selge kjolen til en som ikke kommer til å være like fornøyd som meg (kanskje han blir det til tross for at han er mann.... Kan ikke vite da) og jeg skulle gjerne sett at det var en jente som kjøpte den, men har tenkt til å overraske min kjære med en tur :kose: og da kommer pengene for kjolen godt med

Kanskje det blir en jente allikevel..., det var akkurat ei som ringte som hadde sett annonsen på Finn, så hun skal prøve til uka :-)

Skrevet

Det tenkte jeg også på

Det stod om han i en avis for noen dager siden, han hadde en svær samling!

Skrevet

Jeg vet ærlig talt ikke, jeg... Hvis jeg visste at den skulle brukes til partnerskapsinngåelse eller giftermål så hadde jeg nok sagt ja, men om den skulle brukes til alt fra karnevalskostyme til andre lugubre greier vet jeg ikke helt....

Ville som andre her har nevnt ha ønsket at noen skulle være lykkelig i kjolen og bruke den til en av livets viktigste dager...

Skrevet

En kjole er en kjole. Fint hvis andre blir lykkelige i den, men jeg får jo ikke brukt den mer. (satser jeg på) . men hørt om en annen som får tilbud fra en mann som vil kjøpe kjolen, men han møtte ikke opp. Trolig at han bare ville ha den beskrevet hvordan den satt på, om den var trang osv.. Litt sært..

M

Skrevet
Jeg vet ærlig talt ikke, jeg... Hvis jeg visste at den skulle brukes til partnerskapsinngåelse eller giftermål så hadde jeg nok sagt ja, men om den skulle brukes til alt fra karnevalskostyme til andre lugubre greier vet jeg ikke helt....

Ville som andre her har nevnt ha ønsket at noen skulle være lykkelig i kjolen og bruke den til en av livets viktigste dager...

:Nikke: Sånn tenker jeg også. Vanskelig spørsmål det der.

Skrevet

Jeg kjøpte brukt brudekjole på QXL, klippet og sydde litt i den og brukte den på karneval i barnehagen. Jeg tror ikke jeg ville like å høre at noen gjorde det med min kjole, så jeg sa ingenting til damen om mine intensjoner...

Skrevet
:sjokkert: ANGST Vil ikke at noen skal klippe i kjolen min !! :grine: Vet ikke om jeg "tørr" å selge jeg nå Tex.....
Skrevet

Jeg har tenkt litt på dette og kommet frem til at det ikke spiller noen rolle hva somskjer med kjolen min etter bryllupet hvis jeg selger den. Penger er penger og hvorfor gjør det noe om den skal brukes til noe annet en bryllup? Jeg får jo ikke vite det allikevel. Nei.. skal jeg selge spiller det ingen rolle.

Skrevet
Jeg har tenkt litt på dette og kommet frem til at det ikke spiller noen rolle hva somskjer med kjolen min etter bryllupet hvis jeg selger den. Penger er penger og hvorfor gjør det noe om den skal brukes til noe annet en bryllup? Jeg får jo ikke vite det allikevel. Nei.. skal jeg selge spiller det ingen rolle.

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...