Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Twelve12
Skrevet

Var til legen idag fordi jeg trodde jeg hadde fått bihulebetennelse. Det var det visst ikke. Er visst bivirkningene på synarela. Dette syns jeg er rartfor er bare på 4. Dagen og de andre gangene har jeg ikke merket bivirkninger før en uke ut i medisinene

Hodepinen er skikkelig rar. Det sprenger, begynte bak øret og nå ligger det som et belte over pannen over til det andre øret. Hoster jeg så holder jeg på å kreppere or det gjør så vondt.

Noen andre som har hatt slik hodepine før? Synarela relatert eller ei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Ikke helt lik hodepine som du beskriver, men ille nok. Jeg har aldri hodepine ellers, men på synarela hadde jeg vondt hver dag, jeg brukte paracett daglig.

Gjest Twelve12
Skrevet

Jepp. Ikke helt lik hodepine som du beskriver, men ille nok. Jeg har aldri hodepine ellers, men på synarela hadde jeg vondt hver dag, jeg brukte paracett daglig.

Lover ikke godt det her når jeg bare er på 4. dagen

Jeg har heller aldri hodepine..

Men men må nok bare bite tenna sammen

Men har fått forståelsen av at du har gjort det her en del ganger athene...

Er det slik at man får flere og mer intense bivirkninger for hver gang?

Jeg hadde ingen 1. gangen, en del gang nr 2 og denne gangen lover ikke bra :P

Skrevet

Men har fått forståelsen av at du har gjort det her en del ganger athene...

Er det slik at man får flere og mer intense bivirkninger for hver gang?

Jeg synes forsøkene har gått bedre og bedre, kanskje fordi jeg forstår mer av hva som skjer med kroppen. Jeg forstår hvorfor det gjør vondt og har lært hva jeg kan gjøre med det. Men smerter/ubehag har variert mye fra forsøk til forsøk, jeg har forsøkt ulik medisinering hver gang, så jeg synes hvert forsøk har vært forskjellig.

Ta paracett så slipper du hodepinen i alle fall, det er ikke skadelig for prosessen i det hele tatt.

Gjest Twelve12
Skrevet

Jeg synes forsøkene har gått bedre og bedre, kanskje fordi jeg forstår mer av hva som skjer med kroppen. Jeg forstår hvorfor det gjør vondt og har lært hva jeg kan gjøre med det. Men smerter/ubehag har variert mye fra forsøk til forsøk, jeg har forsøkt ulik medisinering hver gang, så jeg synes hvert forsøk har vært forskjellig.

Ta paracett så slipper du hodepinen i alle fall, det er ikke skadelig for prosessen i det hele tatt.

Takk for tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...