AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Hei! Jeg jobber som sykepleier og har i det siste slitt med ryggen, går og står mye på hardt gulv. Har pleid å bruke vanlige helsesandaler, men tror jeg trenger noe bedre. Har sett litt på Nike-sko, synes de har mange fine. Er det noen som kan anbefale gode sko for hardt underlag? Anonym poster: 7a89b8a9910eb87e1badb13f77ccaa24
Gjest Erja Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Jeg har Nike gå-sko - og det ble en ny verden for meg. Går veldig mye, mange km hver dag på asfalt og er helt avhengig av skikkelig skotøy. Jeg var hos Løplabbet og de har skikkelig godt utvalg og utrolig god betjening som finner akkurat den rette skoen til deg.
Wildy Skrevet 21. mars 2013 #3 Skrevet 21. mars 2013 Jeg bruker mye Nike FreeRun på jobb, nydelige sko! Bruker også " rulle-sko". Kjempegode å gå i, og har også ett par som jeg bruker privat. Men på jobb er det litt vanskelig å bruke de siden jeg er mye i tunge stell. Når man flytter på tunge pasienter er det en fordel å være stabil. På vakter hvor jeg går "oppå", dvs går mye mellom avdelingene, og ikke så mye stell er de geniale. Men bruker også noen slappe Crocs av og til. For meg er det litt å bytte sko ofte, og se ann hva jeg skal gjøre. Er sjansen stor for mye søl er det Crocs. Er jeg i stell er det Nike. Og går jeg "overalt" på huset blir det ofte rullesko.
Kira-delta Skrevet 21. mars 2013 #4 Skrevet 21. mars 2013 Få veiledning hos løplabbet eller på andre sportsbutikker, da ender du oftest opp med riktig sko. Det er sjeldent at nike blir anbefalt uten spesielle såler, fordi de er designet for å se bra ut. Free run er en lettvektsko, som blir noe ala helsesko. Det er viktig å sjekke gangelaget ditt, som de gjør på sportsbutikker, da får du hjelp med sko og sålevalg som er viktig for å stabilisere kroppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå