AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Samboeren min tar veldig skjelden på meg seksuelt, og det er selvfølgelig sårende. Jeg har ofte følt at han ikke har nok lyst på meg, at det er derfor. Men når vi snakker om det sier han at han er redd for min apetitt. Han er redd for å ikke være mann nok til å leve opp til min seksuelle apetitt. Og at han derfor lar vær å ta på meg på den måten, for han er redd for å gjøre meg kåt, umettelig. Jeg har veldig stor apetitt, og kan gjerne ha sex flere ganger til dagen. Han er 51 og jeg er 32. Vi har som regel sex daglig, men nesten aldri noe forspill. Har vi forspill så er det jeg som koser med han, og ikke omvendt. Jeg er lei meg for dette, for jeg får en mye sterkere seksuell opplevelse om jeg blir kosa litt med på forhånd, iallefall av og til. Og det trenger ikke være mye. Jeg trenger av og til å snakke med han om dette, fordi jeg blir usikker på meg selv av at han bekrefter meg så lite seksuelt. Men han blir bare unnvikende når jeg snakker om det. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonym poster: 3340f87dfbd8ed9dfe1e37526c02ee2e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Ts igjen: For noen dager siden var jeg syk, og da sa han: fordelen med det er jo at du kanskje får mindre apetitt på sex. Han lo det vekk, men det sier jo litt.. Han er veldig redd for å ikke være bra nok for meg. Anonym poster: 3340f87dfbd8ed9dfe1e37526c02ee2e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #3 Skrevet 21. mars 2013 WebRep currentVote noRating noWeight Ts igjen: en annen ting jeg savner så sårt, er å småførte igjennom dagen med seksuell undertone. Men han gjør ikke det med meg, ikke så rart når han er redd min lyst fra før. Da vil han vel ikke bygge opp under enda større lyst hos meg... Men det er sårende, jeg elsker jo å være kåt, og vil jo at han skal ønske å gjøre meg kåt.. Anonym poster: 3340f87dfbd8ed9dfe1e37526c02ee2e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #4 Skrevet 21. mars 2013 Ts igjen: jeg tror hvis vi kunne snakket mer åpent om dette, kunne vi funnet måter å håndtere dette på, og evt dempe det presset han føler. Jeg trenger å høre hva han er redd for, hvorfor han er redd, og hvordan jeg kan møte han. Ellers ender det bare opp med at jeg føler meg lite sexy for han, selv om jeg vet det er andre grunner som ligger under. Men når han ikke vil snakke om det, vet jeg ikke hvordan jeg skal forholde meg til det... Anonym poster: 3340f87dfbd8ed9dfe1e37526c02ee2e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #5 Skrevet 21. mars 2013 Ts igjen: jeg tror hvis vi kunne snakket mer åpent om dette, kunne vi funnet måter å håndtere dette på, og evt dempe det presset han føler. Jeg trenger å høre hva han er redd for, hvorfor han er redd, og hvordan jeg kan møte han. Ellers ender det bare opp med at jeg føler meg lite sexy for han, selv om jeg vet det er andre grunner som ligger under. Men når han ikke vil snakke om det, vet jeg ikke hvordan jeg skal forholde meg til det... Anonym poster: 3340f87dfbd8ed9dfe1e37526c02ee2e Jeg er mann,men sliter med noe av det samme som deg...er så kåt og vil ha mye sex,sexuell flørting,berøring osv..men det er sjelden det blir noe i det hele tatt selv om jeg spør eller prøver å prate om det... Er faktisk fælt å få så altfor lite sex.. Anonym poster: 61cc24483218058d0947b36d23f86d8b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #6 Skrevet 21. mars 2013 Jeg er mann,men sliter med noe av det samme som deg...er så kåt og vil ha mye sex,sexuell flørting,berøring osv..men det er sjelden det blir noe i det hele tatt selv om jeg spør eller prøver å prate om det... Er faktisk fælt å få så altfor lite sex.. Anonym poster: 61cc24483218058d0947b36d23f86d8b ts: Vi har jo stort sett sex hver dag, så det blir ikke helt det samme..... Anonym poster: 3340f87dfbd8ed9dfe1e37526c02ee2e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #7 Skrevet 21. mars 2013 Ts: Jeg ser det er veldig mange som leser, men ingen som har noe å si......? Anonym poster: 3340f87dfbd8ed9dfe1e37526c02ee2e
Gjest Mari Skrevet 21. mars 2013 #8 Skrevet 21. mars 2013 Han er jo redd for at han ikke skal klare å oppfylle dine krav. Jeg tipper at han tenker på aldersforskjellen og at han begynner å bli litt eldre nå. Han er ikke den han engang var. Så jeg synes at du burde prate med han om dette, at han er den du vil ha, han er ikke gammel og hvis han har/får problemer så er det et problem dere kan løse sammen
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #9 Skrevet 21. mars 2013 Han er jo redd for at han ikke skal klare å oppfylle dine krav. Jeg tipper at han tenker på aldersforskjellen og at han begynner å bli litt eldre nå. Han er ikke den han engang var. Så jeg synes at du burde prate med han om dette, at han er den du vil ha, han er ikke gammel og hvis han har/får problemer så er det et problem dere kan løse sammen Ts: Han vil som sagt ikke snakke om det, så jeg aner ikke om det er dette han bekymrer seg for, om han føler at han pga sin alder ikke har nok å gi, eller om det er andre ting som gjør han usikker. Det er veldig vanskelig når han ikke vil snakke om det, og blir sur når jeg tar det opp.... Anonym poster: 3340f87dfbd8ed9dfe1e37526c02ee2e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #10 Skrevet 21. mars 2013 Ts her: Er det noen menn som kan hjelpe meg å forstå det fra hans perspektiv? Anonym poster: 3340f87dfbd8ed9dfe1e37526c02ee2e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #11 Skrevet 21. mars 2013 Ts: Er det ingen som har opplevd noe lignende? Anonym poster: 3340f87dfbd8ed9dfe1e37526c02ee2e
edderkoppdame Skrevet 21. mars 2013 #12 Skrevet 21. mars 2013 altså han vil ikke at du skal ha et spesielt bra sexliv for da blir du ekstra krevende og forventer mer arbeid fra hans side? Ja man skal høre mye... 1
Alvina Skrevet 21. mars 2013 #13 Skrevet 21. mars 2013 Ts: Er det ingen som har opplevd noe lignende? Anonym poster: 3340f87dfbd8ed9dfe1e37526c02ee2e Ikke helt det samme, men har også rimelig stor appetitt på sex og kos avhengig av hvor jeg er i menstruasjons-syklusen. Også avhengig av søvn eller om "livet går på skinner" eller jeg sliter med noe. Råder deg til å fortelle han at selv om du er kåt /blir kåt, trenger ikke enhver kos eller hyrdestund føre til orgasme (det kan menn få prestrasjonsangst av hvis man ikke selv setter ord på ting og tør å åpne seg). For min del klarer jeg meg uten seksuell kontakt i flere år, selvvalgt og selv om jeg blir tent, og noen ganger er /virker jeg umettelig når jeg er i et forhold, andre ganger må det jobbes for å få meg tent og noen ganger tenner jeg ikke (da er jeg sliten og sier i fra). Har fått høre at jeg er nymfoman helt til jeg selv tør forklare at jeg fint kan være tent uten at det må føre til orgasme. Jeg er vel s.k. lettantennelig... Tror kanskje alderen ligger til grunn, ikke selve alderen, men aldersforskjellen, men det kan også være at han generelt ikke er typen til hudkontakt og forspill. Var sammen med en kar som var på samme måte og ga veldig lite av kos og omtrent null forspill. Sexen var rimelig god, men noe manglet fordi jeg følte meg som en pumpestasjon, hvis du forstår. Med ord var han flink, men nærheten manglet. Jeg tenkte at det kunne ha noe med hans oppvekst å gjøre, lite nærhet fra foreldrene i tidlig barndom f.eks. Tok det aldri opp med han, bare arkiverte det som en sannhet. Det siste året vi bodde sammen hadde vi sex to ganger, ikke fordi jeg avviste han, men det er en annen og lang historie jeg ikke vil dele. Det sier vel sitt. Forholdet gikk mot slutten. Han hadde det jeg vil beskrive som en kald personlighet. Det trenger ikke gjelde din mann. Prat med han, men si hvordan du føler det. Jeg vet ikke hvordan du føler det, om enhver kosestund skal ende med samleie og orgasme eller om dere kan være litt lekne og tilfredstille hverandre uten at begge må komme samtidig og hver gang?
Emmaline Skrevet 21. mars 2013 #14 Skrevet 21. mars 2013 Jeg har enda tilgode å møte en mann med mindre sexlyst enn meg, men kansje det i dette tilfellet blir for mange forventninger og press tilknyttet sex?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #15 Skrevet 21. mars 2013 Takk for svar Alvina og Emmaline. Han er veldig kosen, ekstremt kosen faktisk. Men han unngår å kose med meg nedentil feks. Han sier det er fordi han er redd for å gjøre meg enda mer umettelig enn jeg er. Jeg har sagt mange ganger at seksuell spenning ikke trenger å føre til sex, eller orgasme hos noen av oss. Og tatt intiativ til at vi kan ha ti sekunderssex sånn innimellom, i stedet for å fullføre. Han har også presentasjonsangst, og veldig opptatt av å gi meg orgasme. Noe jeg merker stresser han. Det jeg syns er rart med det, er at jeg får veldig lett orgasme, og får orgasme ved de fleste samleiene. Uten at han trenger å gjøre noe annet enn å være inni meg å bevege seg litt.. Jeg kan også få flere orgasmer om gangen, og noen ganger virker det som om han ikke føler han er bra nok hvis jeg "bare" fikk en orgasme. For et par dager siden koset han litt med meg nedentil, utenpå strømpebuksa. Ganske forsiktig. Og jeg fikk en veldig sterk orgasme av det, etter bare et par minutter. Så jeg forstår ikke hvorfor han skulle ha så mye presentasjonsangst... Samtidig så minnet det meg veldig om hvor lite jeg blir tatt på der, når jeg reagerer så sterkt på det... Anonym poster: 3340f87dfbd8ed9dfe1e37526c02ee2e
I Grosny Skrevet 21. mars 2013 #16 Skrevet 21. mars 2013 Jeg tro mannen din tenker feil. Jeg synes han ikke bør holde igjen på kjærtegn og tafsing, men samtidig kan heller ikke du forvente stivhet fra han på lenge etter utløsning. Det er viktig at du ikke forventer stivhet fra han, for da kan prestasjonsangst motarbeide dette. Jeg synes han bør lære seg å kose deg uten begrensninger. Det er vel ikke noe problem om du er kåt vel, eller blir du krevende og urolig?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #17 Skrevet 21. mars 2013 Skjønner godt at det er slitsomt for dere begge. Det å aldri strekke til er heller ikke ok i et forhold. Dere er veldig forskjellige rett og slett. Godta det, eller finn deg en som passer deg bedre. Ikke mas og vær utilfreds med en mann som ikke vil eller kan leve opp til dine behov. Anonym poster: 251762691b205727c32960d8d725357c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #18 Skrevet 21. mars 2013 Jeg tro mannen din tenker feil. Jeg synes han ikke bør holde igjen på kjærtegn og tafsing, men samtidig kan heller ikke du forvente stivhet fra han på lenge etter utløsning. Det er viktig at du ikke forventer stivhet fra han, for da kan prestasjonsangst motarbeide dette. Jeg synes han bør lære seg å kose deg uten begrensninger. Det er vel ikke noe problem om du er kåt vel, eller blir du krevende og urolig? Jeg forventer aldri at han skal være stiv... Og jeg krever eller forventer ingenting selv om jeg er kåt. Jeg er bare lystig.. Men han tror han skal leve opp til min kåthet 24/7... Selv om jeg utallige ganger sier at det ikke er slik. Anonym poster: 3340f87dfbd8ed9dfe1e37526c02ee2e 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #19 Skrevet 21. mars 2013 Kanskje han synes du er FOR fokusert på sex, og at det er for mye å ha sex hver dag? Mulig han egentlig trives best med å ha sex 2-4 ganger i uka. Hvis han berører deg seksuelt, så er han vel redd for å øke til 2-3 ganger om dagen? Anonym poster: bfb380e99a6dbdcb220a695297e8f401
I Grosny Skrevet 21. mars 2013 #20 Skrevet 21. mars 2013 Jeg forventer aldri at han skal være stiv... Og jeg krever eller forventer ingenting selv om jeg er kåt. Jeg er bare lystig.. Men han tror han skal leve opp til min kåthet 24/7... Selv om jeg utallige ganger sier at det ikke er slik. Anonym poster: 3340f87dfbd8ed9dfe1e37526c02ee2e Du er nødt til å være klinkende klar på dette. Noe som jeg tror du er. Vi får bare håpe at han forstår etter hvert. Kanskje han burde lese denne tråden? Da burde han nok forstå at du kan være lykkelig med han , kåt og kjærtegnet, uten at det nødvendigvis blir noe på deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå