Gå til innhold

Underlivsproblemer

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Jente

Hei, haaper noen her kan hjelpe meg! Har värt plaget av ulike underlivs problemer i det siste. Först hadde jeg litt klöe, men det gikk bort etter at jeg brukte en krem mot sopp. Senere fikk jeg mensen, men den var ikke normal i det hele tatt... Det saa ikke ut som blod men var brunt, litt seigt og luktet rart. Naa har jeg faatt en merkelig dunking/stikking paa höyreside av skjedeaapningen. Aner ikke hva dette kan väre.

Tror dere det er viktig jeg kommer meg til lege fortest mulig? Jeg var innom et senter i dag, men de maa isafall tilkalle legen for et akutt tilfelle... Synen det höres litt voldsomt ut jeg, men ellers maa jeg vente i minst to uker!

Hilsen lille meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *-*Pinky*-*

Jeg tror du bør ta deg en tur til legen....

Jeg hadde noe lignende, å jeg for til legen, tok noen prøver, å når svarene på prøvene kom så fikk jeg vite at jeg hadde chlamydia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk for svar. Kan egentlig ikke tro det er klamydia, har hatt det en gang tidligere, men dette minner ikke i det hele tatt. Haaper bare denne stikkeingen skal ta slutt snart. Sukk, lurer paa hva det kan väre. :-( Plagsomt er det. Har bestilt time hos lege, men maa vente en ukes tid, faar haape stikkingen er over innen den tid.

Hilsen Jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kanskje du er gravid. Da får man ofte stikkninger i siden. Og gjerne er "rar" mens, som egentlig ikke er mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...