Gjest Jente Skrevet 26. mars 2004 #1 Skrevet 26. mars 2004 Hei, haaper noen her kan hjelpe meg! Har värt plaget av ulike underlivs problemer i det siste. Först hadde jeg litt klöe, men det gikk bort etter at jeg brukte en krem mot sopp. Senere fikk jeg mensen, men den var ikke normal i det hele tatt... Det saa ikke ut som blod men var brunt, litt seigt og luktet rart. Naa har jeg faatt en merkelig dunking/stikking paa höyreside av skjedeaapningen. Aner ikke hva dette kan väre. Tror dere det er viktig jeg kommer meg til lege fortest mulig? Jeg var innom et senter i dag, men de maa isafall tilkalle legen for et akutt tilfelle... Synen det höres litt voldsomt ut jeg, men ellers maa jeg vente i minst to uker! Hilsen lille meg...
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 26. mars 2004 #2 Skrevet 26. mars 2004 Jeg tror du bør ta deg en tur til legen.... Jeg hadde noe lignende, å jeg for til legen, tok noen prøver, å når svarene på prøvene kom så fikk jeg vite at jeg hadde chlamydia...
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #3 Skrevet 26. mars 2004 Tusen takk for svar. Kan egentlig ikke tro det er klamydia, har hatt det en gang tidligere, men dette minner ikke i det hele tatt. Haaper bare denne stikkeingen skal ta slutt snart. Sukk, lurer paa hva det kan väre. :-( Plagsomt er det. Har bestilt time hos lege, men maa vente en ukes tid, faar haape stikkingen er over innen den tid. Hilsen Jente
Justice Skrevet 28. mars 2004 #4 Skrevet 28. mars 2004 Kan høres ut som bakterieinfeksjon eller trichomonas (mer omfattende bakterieinfeksjon).
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2004 #5 Skrevet 28. mars 2004 Kanskje du er gravid. Da får man ofte stikkninger i siden. Og gjerne er "rar" mens, som egentlig ikke er mens.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå