Gå til innhold

Ønsker ikke utdrikningslag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av flere årsaker ønsker jeg meg ikke utdrikningslag (de fleste jeg vil invitere (kun de jeg har bedt i bryllupet, ikke andre) bor langt unna, forloveren min bor langt unna, jeg liker ikke å være midtpunkt, jeg harer å bli dritet ut osv), men føler at mange synes jeg er "rar" som ikke vil ha det.

Er det flere her som ikke vil ha utdrikningslag?

Anonym poster: 1eb11acf988b2547286d3e1386a0bc36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke utdrikkningslag. Ønsket det ikke :)

Anonym poster: d5869b78276dbb75b47597747b0659a5

Skrevet

tror ikke det blir på meg heller, noe som passer meg alldeles ypperlig.

Gjest Adriane
Skrevet

Tror ikke det er så uvanlig å droppe utdrikningslag; spesielt i betydningen "utdritningslag". Noen gjør bare noe ekstra kos sammen med forloveren sin, eller noen få nære venner. Andre dropper hele sulamitten. Atter andre velger å gjøre en liten jentekveld i etterkant av bryllupet, som da blir noe helt annet enn et utdrikningslag.

Du er bruden, så ang utdrikningslag eller ikke, så vil jeg si at ditt ønske = lov. :)

Skrevet

Vel, forloveren min og jeg hadde en middag sammen, det var mitt utdrikningslag, av de samme grunnene som du nevner her. Du gjør som du selv vil. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

Jeg er heller ikke så interessert i noe utdrikningslag, siden jeg er avholds. Tror det blir kos med jentegjengen et par kvelder før den store dagen heller :)

Endret av irrlys
Skrevet

Du er ikke alene, nei. Dropper nok den jeg også :) Spesielt siden de to jeg har vært i var så og si ikke vellykkede, dessverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...